• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74839
+
-

اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در بندرعباس

امنیت
اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۵ نفر سارق طی 2 روز گذشته در این شهرستان خبر داد. 

به گزاش تسنیم سرهنگ «محمداسماعیل مشایخ» گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد با متخلفان امنیت اجتماعی و سارقان به مدت 48 ساعت در بندرعباس اجرا شد. 

وی افزود: مأموران با افزایش اکیپ‌های محسوس و نامحسوس، گشت خودرویی و موتوری در سطح حوزه استحفاظی، کشف و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

سرهنگ مشایخ گفت: با تلاش همه‌جانبه ماموران انتظامی شهرستان مجموعاً 291 نفر متهم شامل سارق، مظنون به سرقت، معتاد متجاهر خرده‌فروش و قاتل فراری طی 2 شبانه‌روز شناسایی و دستگیر شدند. 

وی بیان کرد: 15 نفر سارق با میانگین 25 تا 35 سال سن که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند که تاکنون به 17 فقره سرقت منزل، داخل خودرو، موتورسیکلت، کابل برق و تلفن همراه در شهرستان بندرعباس اعتراف کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی بندرعباس افزود: با تلاش ماموران و همکاری خوب شهروندان با پلیس، در اجرای پاک‌سازی محلات آلوده 151 نفر معتاد متجاهر و تعداد 4 نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید