• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74837
+
-

افزایش تخت‌های بیمارستانی در ایرانشهر

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اقدامات خوبی برای افزایش تخت بیمارستانی انجام شده به‌طوری ‌که ۵۵۰ تخت بیمارستان در گذشته، اکنون به ۹۰۰ تخت رسیده است. 

 «محمدمهران امینی‌فرد» در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: ۲ بیمارستان ۲۰ تخت‌خوابی در شهرستان‌های دلگان و فنوج راه‌اندازی شد و بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی کنارک نیز به زودی تجهیز و آماده ارائه خدمات خواهد شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه گفت: در حوزه شهرستان مهرستان نیز عملیات احداث بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. 

امینی‌فرد گفت: در حوزه شهرستان سرباز نیز بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال ساخت است. 

وی به ۲ بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی ایرانشهر و چابهار اشاره کرد و افزود: این بیمارستان جزو طرح‌های بزرگ در حوزه استان و کشور است که در حوزه شهرستان ایرانشهر پیشرفت ۸ درصدی و در شهرستان چابهار در مراحل اولیه مانند نقشه‌کشی و خاک‌برداری است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به ساخت مرکز بزرگ سوختگی در این شهرستان اظهار کرد: این مرکز با مساحت 5۱۰۰ متر‌ مربع در حال ساخت است و تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

وی به فعالیت‌های دانشگاه در حوزه آموزش و پژوهش پرداخت و بیان کرد: امسال 4 رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع دکتری به مجموعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اضافه شده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید