• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74838
+
-

افتتاح ۶ پروژه امداد و نجات در هرمزگان‌

امداد
افتتاح ۶ پروژه امداد و نجات در هرمزگان‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: ۶ پروژه امداد و نجات درون‌شهری در نقاط مختلف استان تا بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

 به گزارش تسنیم «علی اعمی‌برنطین» در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: 4 پروژه توسط جمعیت استان و 2 پروژه توسط خیران در مناطق دوراهی چارک، حمیران بندرلنگه، تنگه زاغ حاجی‌آباد، جزیره قشم، رویدر بندر خمیر و چاه بنارد بستک ساخته و در بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود. 

وی با بیان این‌که از ابتدای سال 98 تاکنون 130 نفر جذب اعضا و داوطلبان معاونت امور داوطلبان شدند، افزود: طرح ملی فرشتگان رحمت شامل جمع‌آوری‌، بسته‌بندی و توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان در ایام نوروز است که در این طرح برای 2654 نفر اجرا شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از اجرای طرح نیابت خبر داد و بیان کرد: در این طرح با محوریت ‌عیادت و دلجویی از سالمندان‌ و معلولان شهرستان‌های سیریک و بندرعباس، از 130 سالمند و معلول عیادت و دلجویی شد. 

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدا‌‌ با موضوع توزیع البسه به ارزش 34 میلیون و 150 هزار ریال در بین نیازمندان شناسایی‌شده ‌در شهرستان‌های بندرعباس و بندرلنگه برگزار شد که 137 نفر از این طرح بهره‌مند شدند. 

اعمی‌برنطین از اجرای طرح «شوق رویش» سخن گفت و افزود: این طرح با هدف بهینه کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و برنامه‌های اوقات فراغت، اجرا می‌شود. 

اعمی‌برنطین اظهار کرد: پروژه نذر آب 2 با همکاری جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی برای دومین سال پیاپی در مناطق محروم استان هرمزگان برگزار می‌شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به فعالیت‌های این سازمان در سیل استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان پرداخت و اظهار کرد: 23 محموله کمک‌های مردمی استان هرمزگان به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید