• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74836
+
-

«نذر آب» یاری‌رسان مردم سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در طرح ملی نذر آب ۱۱ استان کشور به یاری مناطق محروم سیستان و بلوچستان آمده‌اند.

 به گزارش تسنیم «رسول راشکی» گفت: طرح نذر آب 2 از 15 مرداد در استان کار خود را آغاز کرده و تا 25 شهریور فعالیت آن در استان ادامه دارد که استان‌های البرز، قم، اصفهان، تهران، آذربایجان غربی، گلستان، مازندران، قزوین، مرکزی، زنجان و فارس استان‌های معین 11 شهرستان سیستان و بلوچستان هستند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرستان‌های هیرمند، هامون و نیمروز در سیستان و خاش، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، مهرستان، سوران، مهرستان و فنوج در بلوچستان در برنامه کاری طرح نذر آب 2 قرار دارند. 

راشکی با اشاره به این‌که طرح نذر اب 2 در سیستان و بلوچستان در بخش سلامت محور و معیشت‌محور کار خود را دنبال می‌کند، گفت: در حال حاضر استان البرز در هیرمند، استان قم در شهرستان سرباز و استان اصفهان در بمپور شهرستان ایراشنهر به کار خود پایان داده است. 

وی ادامه داد: در اجرای طرح نذر آب 2 در شهرستان‌های ایرانشهر و هیرمند که استان‌های اصفهان و البرز معین آن‌ها بودند به بیش از 2 هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است. 

وی بیان کرد: هم‌اکنون طرح ملی نذر آب 2، از سوی اعضای هلال احمر استان تهران در روستای چاه‌احمد بخش نوک‌آباد شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

این خبر را به اشتراک بگذارید