• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74105
+
-

سقف ارائه بنزین با کارت جایگاه کوتاه شد

سقف ارائه بنزین با کارت‌های سوخت جایگاه‌داران از دیروز، به 30 لیتر کاهش یافت


سرانجام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، میزان دریافت بنزین با کارت‌های جایگاه‌داران را از 60 لیتر به 30 لیتر در هر بار سوختگیری کاهش داد. آمارها نشان می‌دهد هنوز تعداد زیادی از شهروندان یا کارت شخصی سوخت‌شان را دریافت نکرده‌اند یا منتظر پستچی‌ها نشسته‌اند و یا اینکه باید به ادارات پستی مراجعه کنند و پیگیر کارت سوخت‌شان باشند.

دیروز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از روز جمعه اول شهریورماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته و متقاضیان بنزین برای سهولت در سوختگیری بهتر است از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند. سقف مجاز برای هر بار سوختگیری با کارت‌های شخصی 60لیتر خواهد بود.

انتظار می‌رود با اقدام جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در روزهای آینده، دریافت بنزین با کارت جایگاه‌داران به‌طور محسوس کاهش یابد.

مصطفی محمودی، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با تأیید این پیش‌بینی گفته است: در روزهای گذشته حداکثر ۱۵ درصد مالکان خودرو با کارت خودشان بنزین دریافت کرده‌اند و ۸۵ درصد باقیمانده همچنان از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده می‌کردند. او با اشاره به اینکه در ابتدا قرار بود کارت‌های سوخت به نشانی افراد ارسال شود، ادامه داد:‌ با این حال تعداد زیادی از کارت‌ها به‌دست متقاضیان نرسیده و قرار بر این شد مالکان خودرو برای دریافت کارتشان به اداره‌های پست و باجه‌های معطله مراجعه کنند. او با بیان اینکه جایگاه‌داران همچنان موظف هستند بدون هیچ وجه اضافه‌ای کارت خود را در اختیار مراجعان قرار دهند، ‌تأکید کرد: اگر همین روند ادامه داشته باشد به‌معنای این است که در روند سوختگیری اتفاق جدیدی نیفتاده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید