• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70235
+
-

نصب سامانه هوشمند روی اتوبوس‌های شهر

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نصب سامانه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی(FMS) بر روی اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: با نصب این سامانه رفتار رانندگان و نقص فنی خودرو به‌صورت آنلاین به مرکز کنترل و نظارت مخابره می‌شود.

به گزارش فارس، «امیر یزدی» با اشاره به لزوم هوشمندسازی سیستم اتوبوسرانی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان اظهار کرد: با وجود آسیب‌های زیست‌محیطی و تراکم شهرها در استفاده از خودروهای شخصی نیازمند ارائه خدماتی هستیم که شهروندان را به استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی تشویق کنیم.
وی نظارت بر رفتار رانندگان و نقص نداشتن فنی اتوبوس را یکی از راه‌های تشویق مردم به استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی دانست و افزود: نصب سامانه‌های آنلاین برای کنترل و نظارت می‌تواند از ایجاد بسیاری از تنش‌های رفتاری و اجتماعی در حمل‌و‌نقل عمومی جلوگیری کند.

یزدی بازنگری سیستم اتوبوسرانی را در طرح جامع حمل‌و‌نقل یادآوری کرد و گفت: باوجود برنامه‌ریزی‌های دقیق در نظارت برای جلوگیری از هرگونه خطا در بازه‌های ۶ ماهه عیوب کار براساس داده‌های سیستم و تحلیل کارشناسان برطرف شده تا ارائه خدماتی باکیفیت برای شهروندان ممکن باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید