• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 26 مهر 1401
کد مطلب : 174325
+
-

با مردم/صندلی‌های اتوبوس‌های اهواز نیازمند تعویض‌اند

تقریبا همه اتوبوس‌های اهواز دارای صندلی‌های فرسوده‌ای هستند که ضمن پاره و مستعمل بودن به‌شدت کثیف هستند. بارها به مسئولان گلایه کرده‌ایم و جز وعده چیزی نشنید‌ه‌ایم. لطفاً صدای شهروندان اهوازی‌ها را بشنوید.
حیدری از اهواز

مدیریت فرهنگی کشور را دریابید
مدیریت فرهنگی کشور نیازمند بازنگری است. مسئولان ارشد باید از خود بپرسند که آیا در دست هنرمندان متخصص و متعهد و مومن است یا در دست گروهی جز این؟ اگر مدیریت فرهنگی کشور در دست افراد متعهد باشد بی‌شک در زمان بحران‌ها می‌توان از مدیران فرهنگی برای مدیریت صحیح اوضاع بهره گرفت.
ضیایی از تهران

خط‌کشی‌های عابر پیاده در منطقه 4پاک شده است
اکثرا خط‌کشی‌های عابر پیاده در تهران پاک یا کمرنگ شده است. این موضوع به‌خصوص در خیابان‌های منطقه ۴ شهرداری در شرق تهران بیشتر به چشم می‌آید. لطفا مسئولان ذیربط اقدام کنند.
احمدی از تهران

رشت مکان‌های رسمی بازیافت زباله ندارد
در کلانشهر رشت مکانی برای تحویل پسماند بازیافتی وجود ندارد، درحالی‌که صدها نفر در حال جمع‌آوری این آشغال‌ها برای فروش هستند. خوب است مسئولان شهرداری در این زمینه اقدامی کنند.
اخوان از رشت

پیامک
جامعه، ظرفیت افزایش چندین باره قیمت مواد شوینده را ندارد

درحالی‌که خردادامسال قیمت موادشوینده ۲۵درصد افزایش یافت باز هم صداوسیما خبر از افزایش دوباره قیمت موادشوینده می‌دهد که البته مسئولان مثل همیشه اول تکذیب کرده و وقتی گران شد تأیید می‌کنند. واقعا درآمدهای فعلی توان پوشش دادن هزینه‌های این چنینی را ندارد. مسئولان ارشد باید جلوی این موضوعات را بگیرند.
حبیب از مشهدمقدس

آبیاری درختان در پاییز فراموش نشود
با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر پاییز خشک پیش‌رو تقاضا می‌شود مسئولان فضای سبز شهر آبیاری درختان در پاییز تا زمان بی‌نیازی آنها ادامه دهند زیرا هرگونه کوتاهی باعث خشکی درختان و از بین رفتن فضای سبز می‌شود که حقی عمومی و متعلق به همه مردم است.
برخورداری از تهران

پرداخت حقوق بازنشستگان را به تأخیر نیندازند
حقوق ماهانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران بیمه‌های تأمین اجتماعی که هر ماه در تاریخ مشخصی به‌ترتیب حروف اول نام خانوادگی به‌حساب کارت بانک آنها واریز می‌شود، اگر به هر دلیلی به تأخیر بیفتد موجب اختلال در پرداخت‌ها و چک‌های صادر شده آنها شده و مخارج دیگری ازقبیل پرداخت اقساط وام بانکی و خرید‌های اقساطی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. با این حقوق‌های اندک و حداقلی بازنشستگی آنها که هیچ نوع درآمد دیگری هم جز این حقوق ناچیز ندارند، تقاضا می‌شود پرداخت‌ها حتی یک روز هم به تعویق نیفتد.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیام
سخنان حکیمانه رهبر انقلاب، امیدبخش و روشنگر راه ملت است

مواضع و سخنان رهبر معظم انقلاب درباره آشوب‌ها، نیات و مقاصد دشمنان را برملا و بساط‌شان را درهم ریخت. ایران اسلامی به کوری چشم بدخواهان در پرتو عنایات الهی و رهنمودهای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب به‌رغم تمامی مشکلات و معضلات، استوار و پا بر جا به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.
سلامی از تهران

بصیرت و معرفت زنان جلوی حملات شیطانی راخواهد گرفت
دین مبین اسلام به مرد و زن برابر ارج نهاده است ولی جامعه غربی و سکولار همواره درصدد تسخیر مقام و کرامت زنان است، ولی بصیرت ومعرفت زنان باعث می‌شود، هرگز مورد آماج حملات شیطانی قرار نگیرند و وظیفه معرفت‌افزایی و شناخت معرفت‌ها برعهده مسئولان است.
محمودی از قم

تابلوهای سطح شهر به جملات امیدبخش و حکیمانه مزین شوند
آیا مردمی که در ایران زندگی می‌کنند اما به هر دلیلی از رسانه‌ها استفاده نمی‌کنند و اهل مطالعه و تفکر هم نیستند، احتیاج به موعظه و تغذیه سالم روحی ندارند؟ آیا بهتر نیست دست‌کم بعضی از تابلوهای بزرگ و در دیدرس در شهرمان، جای جملات روح بخش و حکیمانه باشد؟
حلاج‌زاده از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید