• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69028
+
-

ادامه بارش‌های رگباری در سیستان و بلوچستان

هواشناسی
ادامه بارش‌های رگباری در سیستان و بلوچستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی، خروجی نقشه‌های پیشیابی و مدل‌های عددی پیش‌بینی می‌شود که رشد ابرهای همرفتی ریزش‌های رگباری، تندبادهای موقت و صاعقه در نیمه جنوبی و برخی نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، «عبدالرحمن شهنوازی» با اشاره به بسته شدن 6 مسیر در جنوب و جنوب شرق این استان به دلیل وقوع سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی، ادامه داد: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ۶۰ خودروی عملیاتی با یک فروند بالگرد درحال خدمات رسانی به سیل زدگان جنوب این استان هستند.

راشکی گفت: تعداد ۵۷۲۰ آسیب دیده سیلاب در شهرستان‌های مهرستان، ایرانشهر، سیب و سوران و نیکشهر سراوان وخاش توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند که بیشتر آمار امدارسانی به افراد سیل زده مربوط به شهرستان های سیب و سوران و نیکشهر است. و تاکنون ۲۵۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند.

راشکی اسکان ۶۰ خانوار را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد. وی توزیع ۵۵دستگاه چادر، ۱۳۸ تخته موکت،۲۵۱ تخته پتو، هزار و ۳۹۶ بسته غذایی، کنسرو و غیره را از جمله اقدامات انجام شده برای سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید