• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62846
+
-

بدهی ۶۳ میلیارد تومانی شهرداری زنجان به ارگان‌ها

مدیرکل بازرسی زنجان به بدهی ۶۳ میلیارد تومانی شهرداری زنجان به ارگان‌ها، پیمانکاران و مردم اشاره کرد و گفت: این میزان بدهی از گذشته تاکنون در شهرداری جمع شده است. به گزارش مهر، محمدعلی شعبانی در نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره کل بازرسی زنجان افزود: در سال‌های گذشته کمبود نیروی انسانی و کوچک بودن فضای اداری مشکلاتی برای مجموعه اداره کل بازرسی استان ایجاد کرده بود که خوشبختانه با جذب نیرو و بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره کل بازرسی این مشکلات رفع شد.

وی اظهار کرد: در یک سال اخیر ۱۸ نیروی انسانی متخصص از دانشگاه‌های مطرح کشور وارد سیستم بازرسی استان شدند و حداقل نیاز اداره کل بازرسی به نیروی انسانی تامین شد. مدیر کل بازرسی استان گفت: در سازمان بازرسی به توسعه کمی و کیفی توجه ویژه‌ای شده است و سال گذشته ۲۰ برنامه بازرسی توسط بازرسان از ۲۲ دستگاه اجرایی انجام شد. شعبانی به ورود بازرسی به جذب نیرو در شهرداری زنجان اشاره کرد و افزود: متاسفانه شهرداری خارج از قواعد قانونی نیرو جذب می‌کند.

این مسئول بیان کرد: امروز تعداد نیروهای شهرداری بی‌رویه در حال افزایش است. با جذب ۷۰ نفر مشکل بیکاری حل نمی‌شود. جذب این نیروها با عنوان شغلی کارگر فضای سبز بوده ولی در حوزه اداری به کار گرفته می‌شوند. وی از معرفی ۳۵۹ نفر برای تحویل به هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۳ نفر تحویل کیفری بوده که به دادسراها معرفی شدند. مدیرکل بازرسی استان زنجان به تخلف مدیران اسبق ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: طبق بررسی‌ها ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اضافه پرداخت وجود داشته که با پیگیری، بخشی از این رقم به‌ حساب دولت واریز شد. مدیرکل بازرسی استان به سفر شهردار زنجان و اعضای شورای شهر به خارج از کشور اشاره کرد و افزود: بررسی‌ها در خصوص این قضیه در حال انجام است و اگر تخلفی انجام ‌شده باشد برخورد می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید