• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59751
+
-

برد شیرین در نبرد حیثیتی

ایران در روز دوم لهستان را شکست داد و امروز در آخرین بازی خود به دیدار تیم روسیه خواهد رفت

بازی دوم تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها روز گذشته به میزبانی ارومیه برگزار شد. بلند قامتان ایران  که در بازی اول خود با نتیجه 3بر صفر تیم کانادا را از پیش رو برداشته بودند این بار بازیکنان مدعی  لهستان را در مقابل خود می‌دیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی همشهری به ارومیه محل برگزاری مسابقات، بازی دوم با استقبال کمتری روبه رو شد. نه این که سالن غدیر ارومیه روز آرامی را پشت سر گذاشته باشد،نه. با توجه به اینکه شنبه روز کاری بود، طبیعی بود که خیلی از هواداران به اجبار در محل کارشان بودند به خصوص تماشاگرانی که به «کت و شلواری ها» معروف شده اند! در نبود آنها جایگاه ویژه خیلی خلوت تر از روز اول بود. هر چند بعد از حضور وزیر ورزش (مسعود سلطانی فر) در سالن این قسمت از سالن نیز پر شد. تنها جایگاهی که تغییر چندانی نداشت جایگاه زنان بود. با همان شور و اشتیاق روز اول جای محدودشان را از ساعت ها قبل شروع بازی پرکردند. 

پیش از شروع بازی  نامه عذرخواهی فدراسیون لهستان در سالن غدیر خوانده شد. کوبیاک ستاره والیبال لهستان چندی‌پیش در مصاحبه ای به ایرانی‌ها توهین کرده بود. که همه منتظر عذرخواهی خود کوبیاک بودند که این مهم اتفاق نیفتاد. به هر حال این نامه هم شاید جبران هدیه فرشی  بود که در ورود تیم لهستان به سرمربی و کاپیتان این تیم از طرف شهرداری داده شد و آنها را به عنوان شهروند افتخاری ارومیه معرفی کردند. بازیکنان ایران قبل ازبازی برای تماشاگران سورپرایز داشتند؛ هر بازیکن پیراهنی با شماره خودش را به سمت تماشاگران پرتاب کرد و خوش شانس ها صاحب این پیراهن‌ها شدند.

تیم ایران در ست اول موفق شد با نتیجه ۲۵بر۲۰ لهستان را شکست دهد ولی در ادامه در 2ست پیاپی با نتایج ۲۵بر۲۱و۲۵ بر ۱۸ شکست خورد. در ادامه والیبالیست های ایران با نتیجه قاطعانه ۲۵بر ۱۷ ست چهارم را پیروز شدند تا این رقابت حساس و نفسگیر به ست پنجم بکشد. بلند قامتان ایران در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۸ پیروز شدند تادر نهایت با نتیجه ۳بر ۲ حریف مدعی خود را از پیش رو بردارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :