• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59680
+
-

توزیع ۱۶ هزار جفت لاستیک در بین رانندگان اردبیلی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع بیش از ۱۶ هزار جفت لاستیک در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل خبر داد. به گزارش فارس، «علی رحمتی» با بیان این که توزیع لاستیک به نرخ سهمیه برای حمایت رانندگان انجام شده است تا بخشی از هزینه‌های تمام‌شده راننده کاهش یابد اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۱۷۸ جفت لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان ناوگان حمل ‌و نقل عمومی استان اردبیل توزیع شده است و همچنان ادامه دارد.

وی درباره سایر اقدامات حمایتی رانندگان اظهار کرد: تامین بیمه تکمیلی، اصلاح حق بیمه، اصلاح دستورالعمل کارت هوشمند، اصلاحات سالن‌های اعلام بار کشور، اصلاح سوخت ناوگان و راه‌اندازی سامانه‌های رسیدگی به شکایات به‌ شماره ۱۴۱ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ از سال گذشته عملیاتی شده است.

رحمتی به افزایش کرایه حمل به میزان ۲۰ درصد اشاره کرد و افزود: تاسیس دفتر نمایندگی در شهرک حمل و نقل و استقرار کارشناسان، رسیدگی فوری به شکایات رانندگان و عودت اضافه کرایه اخذشده و برخورد با شرکت‌های حمل‌ و نقل، راه‌اندازی سالن اعلان بار، جریمه و تعطیلی ۸ شرکت حمل ‌و نقل متخلف از دیگر اقدامات انجام‌شده است.

این مسئول تعداد فعالان ناوگان حمل‌ و نقل عمومی استان را ۱۲ هزار و ۲۰۰ راننده عنوان کرد و گفت: ۷ هزار و ۷۸۰ دستگاه خودرو،‌ ۸۷ شرکت حمل کالا و ۵۹ شرکت مسافربری در این بخش از حوزه استان اردبیل فعال هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید