• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59659
+
-

بلاتکلیفی بیمارستان امام خمینیره کرج ادامه دارد

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: زمانی بیمارستان امام خمینی 210 پزشک داشت اما اکنون به علت عدم پرداخت حقوق و مشکلات موجود، تعداد پزشک‌های این بیمارستان به تعداد انگشتان دست رسیده است.

دکتر «عباس معینی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مزایده‌ای که سال گذشته برای فروش بیمارستان امام خمینی(ره) کرج اعلام و قرار شد بیمارستان به مبلغ 217 میلیارد تومان واگذار شود، گفت: به دلیل این‌که تعهدات خریدار انجام نشد، این مزایده باطل و کار فروش بیمارستان به سرانجام نرسید.

معینی افزود: پس از آن طبق قانون باید کارشناسی جدید در خصوص قیمت واگذاری انجام و بیمارستان مجدداً به مزایده گذاشته شود که فعلاً مزایده جدید به جایی نرسیده است. وی خاطرنشان کرد: مشکلات بیمارستان امام خمینی کرج همچنان پابرجاست و بیمارستان در‌حالت تعطیل قرار دارد. زمانی تعداد پزشکان این بیمارستان به 210 نفر می‌رسید اما اکنون به علت عدم پرداخت حقوق و مشکلات موجود، تعداد پزشک‌های این بیمارستان به تعداد انگشتان دست رسیده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج ادامه داد: پس از این‌که چند ماه پیش بخشی از معوقات کارکنان بیمارستان پرداخت شد، دیگر چیزی پرداخت نشده و به همین دلیل بسیاری از پرسنل در بیمارستان حاضر نمی‌شوند. وی ادامه داد: با وجود همه این مشکلات، همچنان شاهد حضور تعدادی بیمار در این بیمارستان هستیم و بخش دیالیز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معینی خاطرنشان کرد: تا پیش از این‌که تعرفه‌های این بیمارستان دولتی شود مشکلی وجود نداشت ولی از زمانی که تعرفه‌ها از خصوصی به دولتی تغییر کرد اوضاع بیمارستان به هم ریخت و پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه شد.

وی در خصوص مشکلاتی که در پرداخت بدهی مربوط به تجهیزات بیمارستان وجود داشت هم اعلام کرد: تأمین‌کننده تجهیزات بیمارستان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود برای بازپس‌گیری تجهیزات مراجعه کرده بود که این مشکل موقتاً حل شد اما بدهی تجهیزات همچنان وجود دارد و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید