• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59626
+
-

تلاش برای افزایش سهم استان از سد‌های طالقان و کرج

معاون استاندار: تحقق مدیریت منابع آبی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در بازدید از شرکت آب و فاضلاب استان البرز افزود: توجه ویژه به مدیریت منابع آبی لازمه رشد و شکوفایی استان است، چراکه منابع آب به عنوان یکی از اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین ارکان توسعه پایدار محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، «علی درویش‌پور» ادامه داد: مساله تخصیص منابع آبی و افزایش سهم استان البرز از سد طالقان و سد کرج یکی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار البرز است که باید با پیگیری‌های مستمر این امر مهم به نتیجه مطلوب برسد.

وی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف آب در البرز گفت: برنامه‌ریزی‌های خلاقانه در امر فرهنگسازی مصرف بهینه آب باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد. درویش‌پور گفت: باید قدردان اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در مواجهه با سیل فروردین امسال باشیم که جای امید است با همین روند، خدمت‌رسانی برای رضایت شهروندان صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود: با وجود محدودیت منابع آبی در سطح کشور باید نسبت به جلوگیری از هدررفت این منابع مهم و استراتژیک و همچنین پیشگیری از مشکل آلودگی آن اهتمام داشته باشیم. وی یادآور شد: در چند سال اخیر با سیاست‌های اعمال‌شده توسط دولت تدبیر و امید در بحث منابع آبی تجدید‌پذیر اقدامات قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید