• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58568
+
-

مظنون به قتل جوان هندیجانی خود را به پلیس معرفی کرد

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان با اشاره به کشف جسد یک جوان در ساحل رودخانه زهره هندیجان گفت: بعد از پیگیری‌های انجام‌شده فرد مظنون به قتل خود را به پلیس معرفی کرد. «علی بویری» در گفت‌وگو با مهر در بیان جزئیات این حادثه اظهار کرد: روز شنبه ۱۱ خرداد 2 جوان هندیجانی در یکی از لنج‌های مستقر در ساحل رودخانه زهره با چاقو با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری یکی از آنها کشته شد.

وی ادامه داد: فرد مظنون که از دوستان مقتول بود، از صحنه جرم متواری شد. بعد از کشف و شناسایی هویت جسد، تحقیقات اولیه پلیس در این خصوص آغاز و مظنون اصلی این جنایت مشخص شد و در واقع فرد مظنون به قتل خود را به پلیس معرفی کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان با بیان این‌که هنوز انگیزه این قتل مشخص نیست، افزود: با پیگیری اعضای شورای تأمین شهرستان و رایزنی و تلاش‌هایی که از طریق نیروی انتظامی و ریش‌سفیدان و بزرگان هر 2 خانواده قاتل و مقتول صورت گرفت، فرد مظنون امروز خود را به پلیس معرفی کرد.

بویری گفت: تحقیقات مراجع قضایی در این خصوص برای روشن شدن ابعاد این قتل همچنان ادامه دارد. وی از خانواده مظنون به قتل به دلیل همکاری با پلیس و از خانواده مقتول بابت خویشتنداری و قانونمداری به منظور روشن شدن ابعاد این حادثه قدردانی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :