• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58234
+
-

کشف 100 هزار لوح فشرده غیرمجاز

از میان خبر‌ها
کشف 100 هزار لوح فشرده غیرمجاز

معاون هنری، سینمایی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ۱۰۰ هزار لوح فشرده غیرمجاز در استان کشف و تحویل ستاد صیانت کل کشور شد.

«سارا بهراد» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: در بازرسی تیم ستاد صیانت استان از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، هنری، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مجهز به غرفه محصولات فرهنگی و هنری در سال ٩٧ و ابتدای سال ٩٨ حدود ۱۰۰ هزار لوح فشرده غیرمجاز ضبط و کشف شد. وی اضافه کرد: این فیلم‌ها پس از بازبینی و اعلام نتیجه به مراجع ذی‌صلاح برای معدوم‌سازی در ۲ مرحله بارگیری و تحویل انبار مرکزی ستاد صیانت از محصولات فرهنگی هنری کشور شد.

وی ادامه داد: از زمان تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری از اواسط سال گذشته، به صورت فعال با هماهنگی ستاد صیانت کشور و اماکن استان اقدام به بازدید از این واحدها شد.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: با اجرای این طرح، ۱۰۰ هزار لوح فشرده غیرمجاز در استان کشف و به ستاد صیانت کشور برای امحا تحویل داده شد.

بهراد گفت: به همین منظور همه کشفیات سراسر کشور که به انبار مرکزی تهران ارسال شده در یک زمان مناسب و دریک مراسم رسمی با حضور مسئولان کشوری معدوم می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون حدود ۸۰ ویدئوکلوپ مجوزدار در استان مشغول به فعالیت هستند و پرونده ۵۰ مورد نیز در دست بررسی است.
بهراد گفت: همچنین ۷۵ محل بازی‌های رایانه‌ای مجوزدار در استان فعال است که پرونده ۴۰ مورد نیز در دست اقدام است.

این خبر را به اشتراک بگذارید