• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 8 آذر 1397
کد مطلب : 39147
+
-

طارمی در لیست پروفسور؟

طارمی در لیست پروفسور؟

پرسپولیس تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود تنها 4بازی پیش رو دارد و برانکو امیدوار است که بتواند از این 4مسابقه به سلامت عبور کند تا با بازشدن پنجره نقل و انتقالات، بتواند تیمی قدرتمند را برای نیم فصل دوم و البته آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان تشکیل دهد. سرمربی سرخپوشان از حالا لیست خود را به گرشاسبی داده و از او خواسته تا بازیکنان مورد نظر او را جذب کند.
یکی از پست‌هایی که برانکو روی آن تأکید کرده خط حمله است. خط آتش پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی نداشته و علیپور و منشا نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. با وجود اضافه شدن مهدی شریفی در نیم فصل دوم به پرسپولیس اما برانکو به‌دنبال یک سانتر فوروارد تمام‌کننده است.
شنیده‌ها حاکی از این است که برانکو همچنان دلش با طارمی است و حتی نام او را در لیست خود قرار داده و از مسئولان پرسپولیس خواسته که اگر شرایط این موضوع فراهم است او را به پرسپولیس بازگردانند. این در حالی است که طارمی این روزها در الغرافه شرایط خوبی ندارد و احتمال جدایی او از این تیم قطری بسیار زیاد است.
اما مهم‌ترین نکته برای این بازگشت طارمی راضی کردن هواداران پرسپولیس است. آنها با وجود اینکه پنجره پرسپولیس در آستانه باز شدن است اما همچنان طارمی را مقصر اصلی این اتفاق می‌دانند و قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا و مصدومیت بازیکنان تیم را حاصل جدا شدن طارمی می‌دانند. به همین دلیل برانکو به‌دنبال راهکاری است که بتواند دوباره هواداران را با طارمی آشتی بدهد و بدون حاشیه او را دوباره در تیم خود داشته باشد و البته به‌نظر می‌رسد در صورتی که این اتفاق جدی شود بازیکنانی مانند سیدجلال و ماهینی نقش مهمی در بازگرداندن طارمی خواهند داشت.
در یک‌‌سال گذشته و در مقاطعی که طارمی برای شرکت در اردوهای تیم ملی به ایران آمده با واکنش‌های تند هواداران پرسپولیس مواجه شده است. آنها هر زمانی که تیم‌شان مصدوم داده و دچار مشکل شده به پیج او حمله کرده‌اند و از خجالتش درآمده‌اند. حتی در یکی از اردوی‌های تیم ملی چند هوادار سرخ آرزو کردند او مصدوم شود تا شاید خشم آنها از محرومیت و مشکلات تیم‌شان قدری فروکش کند.
بی شک استقبال سختی در انتظار مهاجم جنجالی پرسپولیس خواهد بود؛ هر چند گلزنی در یک مسابقه حساس خیلی زود می‌تواند این جو و فشار را مهار کند. آیا طارمی برای جبران مافات بازخواهد گشت؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید