• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 3 آذر 1397
کد مطلب : 38604
+
-

صدای استان‌ها

   آب بی‌کیفیت ایذه
آب شهرستان ایذه با وجود قرار گرفتن در کنار دریاچه سد کارون 3 از چاه تامین می‌شود. با توجه به تصویب پروژه انتقال آب درون‌حوضه‌ای از سد کارون 3 به دشت ایذه امیدواریم هرچه زودتر آب این شهرستان از این سد تامین شود چون چاه جوابگوی نیاز شهرستان نیست. 
یک شهروند از خوزستان

   گلایه از حقوق معلمان حق‌التدریس 
آموزش و پرورش چرا حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریس را درصدی پرداخت می‌کند. این حق‌الزحمه دیر هم پرداخت می‌شود. این رفتار در شأن معلمان نیست. در ضمن وقتی حق‌التدریس با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌شود به کار نمی‌آید. 
یک شهروند از زنجان 

   دفع زباله در محل تامین‌ آب حاجی‌آباد 
از زرین‌دشت شهر حاجی‌آباد در جنوب فارس تماس می‌گیرم. حاجی‌آباد با مرکز استان حدود 4 ساعت فاصله دارد. آب این شهر از حوزه شهر داراب تامین می‌شود. متاسفانه از 2 سال پیش مخازن آب چاه‌های شهرستان که آب شهر ما را تامین می‌کند به سایت دفع زباله تبدیل شده است. هر چه هم پیگیری کرده‌ایم، رسیدگی نشده است. هنوز برای جابه‌جایی این سایت تصمیمی گرفته نشده است. مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از فارس 

   محرومیت کرمانشاه از امکانات 
در کرمانشاه جز کوه و زیبایی‌های طبیعی هیچ وسیله و مکانی برای تفریح کردن نیست. چرا وقتی کرمانشاه ظرفیت گردشگری بالایی دارد، مسئولان برای فعالیت‌های تفریحی هیچ طرح و برنامه‌ای ندارند؟ تله‌کابین کرمانشاه هم که سال‌هاست بلاتکلیف مانده. 
محمدی از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید