• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3415
+
-

پایان جشنواره عمار

خبر
پایان جشنواره عمار

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با تقدیر از امرالله احمدجو در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در بخش نقد درون‌گفتمانی، لوح افتخار به «میراث آلبرتا۳» به کارگردانی «حسین شمقدری» اهدا شد. در بخش «مدافعان حرم»، هیأت داوران لوح افتخار این بخش را به اثر «رؤیای خلافت» به کارگردانی سید مجتبی خیام الحسینی و «بابایی»به کارگردانی مظفرحسین‌خانی‌هزاوه اهدا کرد.

در بخش «جنگ نرم»، هیأت داوران ضمن تقدیر از اثر «محرمانه کولا» به کارگردانی لقمان یدالهی، لوح افتخار این بخش را به اثر «تله اسکرین» به کارگردانی مصطفی حریری اهدا کرد.

بنابراین گزارش «موزائیک مرگ بر آمریکا» نیز به‌عنوان یکی از هدایای مردمی جشنواره، به محمدرضا بورونی، کارگردان مستند «پرزیدنت آکتور سینما» تعلق گرفت.

در بخش «بیداری اسلامی و جهانی» لوح افتخار به اثر «قصر قند» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده و «حرمان» به کارگردانی حمید عبدالله‌زاده تعلق گرفت.

هیأت داوران در بخش «جبهه فرهنگی و سبک زندگی»، اثر «بار دیگر زندگی» به کارگردانی «امیدمدحج» را به‌علت روایتی هنری و خلاقانه از اردوهای جهادی، شایسته دریافت جایزه دانست. هدیه مردمی هشتمین جشنواره عمار که چفیه شهید رسول خالقی‌پور بود بعد از پخش کلیپی در معرفی این هدیه ویژه، به سیدمحمدعلی صدری نیا کارگردان مستند «قائم‌مقام» اهدا شد.

 در بخش فیلم بلند؛ هیأت داوران لوح افتخار این بخش را به اثر «ساحل امن» به کارگردانی کرامت پور شهسواری اهدا کرد؛ همچنین فانوس این بخش به اثر «خیال نقش» به‌کارگردانی «احمد فیضی» اهدا شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید