• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 25 مرداد 1397
کد مطلب : 27211
+
-

مرتضی مهرزاد

مرتضی مهرزاد



این بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان موفق شد عنوان برترین ورزشکار‌ ماه جولای جهان در سال۲۰۱۸ را از آن خود کند. ستاره تیم ملی والیبال‌نشسته ایران بعد از نظرسنجی وب‌سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای نقش مؤثرش در موفقیت تیم ملی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان هلند، از سوی کمیته ملی پارالمپیک به‌عنوان بهترین ورزشکار معلول جهان معرفی شد. این نظرسنجی از ۱۲مرداد به‌مدت یک هفته ادامه داشت و مهرزاد با اخذ ۶۰ رای، با اختلافی چشمگیر، بار دیگر در جهان درخشید. او که با قد 4متر و 246سانتی‌متر، به‌عنوان بلندترین مرد ایران شناخته می‌شود، یکی از کاندیداهای چهره خوش‌حال این هفته ماست.


خنداننده شو



اتفاق عجیبی که در خندوانه این هفته افتاد خیلی‌ها را متحیر کرد و خیلی‌ها را معترض. وقتی یکی از شرکت‌کنندگان متن استندآپ کمدی‌اش را فراموش کرد و دیگر نخواست اجرا را ادامه دهد ، با پیشنهاد فرهاد‌آییش که مربی‌اش بود، قرار شد دوباره روی صحنه بازگردد. هرچند وحید رحیمیان خودش این پیشنهاد را رد کرد اما در نهایت با تصمیم رامبد جوان و باقی مربیان، برخلاف قوانین مسابقه او بعد از استراحت کوتاهی روی صحنه بازگشت و فرصت دوباره‌ای برای اجرا در مرحله حذفی به‌دست آورد. این اتفاق هرچند خلاف قوانین مسابقه بود(قوانینی که در دوره قبل باعث حذف برخی شرکت‌کنندگان شد ) این بار به فراخور موقعیت، منجر به اتفاقی جالب و منحصر به فرد شد. حین به نتیجه رسیدن این تصمیم‌، سخنان اشکان خطیبی و رامبد جوان بسیار شنیدنی بود که حال خیلی از تماشاچیان را خوب کرد.


میزبانی روبات‌های فوتبالیست



ایران به‌عنوان میزبان بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جهانی روباتیک‌فیرا ۲۰۲۰ برگزیده شد. این میزبانی افتخار بزرگی برای جامعه علمی کشور است که با حضور کشورهای عضو فدراسیون جهانی روباتیک فیرا از مناطق مختلف دنیا ازجمله کانادا، ژاپن، انگلستان، آلمان، روسیه، ترکیه، چین، مالزی، کره‌جنوبی، سنگاپور، برزیل، مکزیک، تایوان، اندونزی و فیلیپین، ایران به‌عنوان میزبان این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ (همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تأسیس فدراسیون جهانی روباتیک) برگزیده شد تا در مرداد‌ماه ۱۳۹۹ میزبان این رقابت‌ها در جزیره کیش باشد. این میزبانی هم برای ما و هم برای جامعه علمی که می‌تواند میزبان نخبگان و روبات‌هایشان از سراسر دنیا باشد اتفاقی خوش است.


معاونت حمل‌ونقل تهران



خبر حذف طرح ترافیک نمایندگان مجلس خیلی‌ها را خوش‌حال کرد. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران گفته است که هیچ نماینده مجلس یا ژن خوبی طرح ترافیک دریافت نکرده و اسامی نمایندگان مجلس که از طرف «انجمن مدیران مسئول رسانه‌ها» معرفی شده بودند به درخواست خودشان حذف شد. او درباره ارائه طرح به فرزندان نمایندگان مجلس هم گفته است که همه این افراد از رسانه‌ها نامه خبرنگاری داشتند و پس از انتشار اسامی دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری به همه اسامی منتشرشده در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و حتی شایعه‌ها و گزارش‌های غیررسمی رسیدگی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید