• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
چهار شنبه 11 مهر 1403
کد مطلب : 236469
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/O74PL
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  فاطمه مهاجرانی در شبکه اجتماعی ایکس درباره پاسخ موشکی ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نوشت: حفظ عزت واقتدار ایران همواره از اولویت های دولت چهاردهم است و این اقدام نیز در راستای همین هدف بوده و با تایید شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
  در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی مردم سراسر ایران شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ به خیابان ها آمدند و به شادی پرداختند. در کرمان، از کنار مزار سردار سلیمانی، مردم با فریادهای «حیدر حیدر»، به خوشحالی پرداختند.
  مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور، آخرین وضعیت منطقه سیل‌زده جیرفت و آسیب‌دیدگان این سانحه را جویا شد.
  سردار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه با حضور در یکی از بیمارستان‌های مشهد، از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی رژیم‌صهیونیستی در لبنان عیادت کرد.
  دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در تحلیل عملیات انتقام سپاه پاسداران در موشک باران تل آویو گفت: این اقدام دفاع مشروع ایران و تنها یک ضرب شست ابتدایی بود.
  بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید