• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
شنبه 7 مهر 1403
کد مطلب : 235986
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/985qY
+
-

۲۲ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی مسدود شد

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسدود شدن ۲۲سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی از سوی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۳۰ خبر داد.

مدیرکل دفتر گلخانه‌ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در 4ماهه نخست امسال نزدیک به ۲۴۰هزار تن محصولات گلخانه‌ای به ارزش ۱۵۰میلیون دلار از کشور صادر شده است.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: چنانچه شرکت‌های بسته‌بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می‌کنند.

صفدر نیازی شهرکی، معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی گفت: یک میلیارد دلار اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی برای تکمیل طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور تامین شده است.

عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد با معاون نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد کشور ازبکستان دیدار کرد و افزایش تجارت تا یک میلیارد دلار محور گفت‌وگوی وزرای 2کشور بود.

اولین محموله خودروهای سواری در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند، از گمرک غرب تهران ترخیص شد. این محموله شامل ۹۷دستگاه خودروی سواری با نشان تجاری سوزوکی بود که پس از اظهار در سامانه جدید گمرک هوشمند، تشریفات گمرکی مربوطه آن انجام شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید