• دو شنبه 22 مرداد 1403
  • الإثْنَيْن 6 صفر 1446
  • 2024 Aug 12
چهار شنبه 10 مرداد 1403
کد مطلب : 231422
+
-

نکاتی برای خرید کنسول

   محدوده قیمت را برای خرید کنسول بازی تعیین کنید
اولین مانع برای خرید کنسول بازی، قیمت آن است. معمولا تولیدکنندگان کنسول‌های بازی مثل سونی یا مایکروسافت کنسول‌های خود را با ضرر به فروش می‌رسانند و سپس از طریق فروش بازی و خدمات، آن ضرر را جبران می‌کنند؛ بنابراین قیمت کنسول موردنظر خود را با مدل‌های قبلی مقایسه کنید.
   مشخصات فنی را در زمان خرید کنسول گیم بررسی کنید
مشخصات فنی همه‌‌چیز نیست، اما خیلی بیشتر از آنچه برنامه‌نویسان با سخت‌افزارها و نرم‌افزارها انجام می‌دهند تا بازی‌ها بی‌نقص شوند، اهمیت دارد؛ بنابراین اگر یک دستگاه بازی دارای نقصی در مشخصات فنی خود است، این موضوع می‌تواند در تجربه بازی شما اختلال ایجاد کند؛ مخصوصا وقتی به اواخر عمر کنسول نزدیک می‌شوید.
   بازی‌هایی را که می‌خواهید با دستگاه خود انجام دهید، مشخص کنید
مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید کنسول بازی، کتابخانه بازی‌های آن است. این نکته مشخص می‌کند که آیا یک دستگاه را بهترین کنسول بازی درنظر بگیریم یا نه.
  طراحی ساخت کنسول موردنظر را بررسی کنید
در زمان تصمیم‌گیری، نخستین چیزی که به چشم می‌آید، زیبایی دستگاه است؛ البته این مهم‌ترین نکته در زمان خرید کنسول بازی نیست؛ اما طراحی زیبا همیشه یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.
  کنسول بازی موردنظر شما چه سرویس‌هایی ارائه می‌دهد؟
اشتراک‌های رایجی که شرکت‌های تولیدکننده کنسول ارائه می‌دهند برای بازی‌های آنلاین و استریمینگ است، اما گاهی امکانات دیگری هم ارائه  می شود.
  کنترلر کنسول جدید چه مشخصاتی دارد؟
حتما برای خرید کنسول بازی به مشخصات فنی دسته‌ها، شکل ظاهری، کیفیت ساخت، چینش دکمه‌ها، بازخورد لمسی، سرعت واکنش در زمان فشردن دکمه‌ها و هر ویژگی دیگری، توجه کنید.
   فضای کنسول بازی چطور باشد؟
برندهای مختلف سال‌ها روی اکوسیستم کنسول‌های خود کار کرده‌اند تا فضای آشنا برای کاربران خود ایجاد کنند. قبل از خرید کنسول جدید ببینید آیا می‌خواهید فضایی جدید را تجربه کنید یا نسل جدید کنسول قدیمی خود را بخرید؟
   آیا می‌توان بازی‌های یک کنسول را در کنسولی از برند دیگر اجرا کرد؟
معمولا بازی‌ها منحصر به یک برند مشخص از کنسول‌ها هستند، اما بعضی از بازی‌ها را می‌توان در کنسول‌های مختلف بازی کرد.
   سازگاری یک کنسول با نسخه‌های قبلی چه اهمیتی دارد؟
سازگاری با نسخه‌های قبلی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بازی‌های موردعلاقه خود را از نسل قبلی در کنسول جدید بازی کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید