• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 تیر 1397
کد مطلب : 21653
+
-

شناسایی 185 واحد متخلف صنفی در گلستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از شناسایی 185 واحد متخلف صنفی با تلاش بازرسان این سازمان خبر داد. 
به گزارش همشهری، «علی‌اصغر اصغری» با بیان اهمیت نتایج حضور بازرسان در بازار و مطلوب دانستن روند بازرسی‌ها، عملکرد آنها را در برقراری ثبات و امنیت در بازار و ایجاد فضای روانی آرام در جامعه بسیار موثر و مفید دانست.
اصغری با تاًکید بر اولویت وظایف ذاتی بازرسان در رسیدگی به شکایات مردمی در سراسر شهرهای استان با ارائه گزارشی از آمار پرونده‌های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی گفت: تعداد 3462 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در استان به عمل آمد که تعداد 185 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف 162 واحد به ارزش 76 میلیارد و 536 میلیون و 793 هزار و 843 ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد و باقیمانده پرونده‌ها نیز در دست اقدام هستند. 

اصغری ادامه داد: ستاد خبری سازمان (سامانه تلفنی 124) 523 مورد گزارش تلفنی مردمی دریافت کرده است که از این تعداد 162 مورد را ناظران افتخاری سازمان گزارش کردند که مورد بررسی بازرسان این سازمان قرار گرفت. 
او گفت: بیشترین گزارش‌ها و تخلفات مکشوفه در این ایام به ترتیب مربوط به واحدهای شیرینی‌فروشی (زولبیا و بامیه)، نانوایی‌ها و واحدهای فروش فراورده‌های لبنی نظیر شیر، ماست، پنیر و غیره با موضوع گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب در کسب بوده است. 
او با تشکر از همکاری شهروندان محترم و همچنین ناظران افتخاری این سازمان در ارسال گزارش برخی از واحدهای صنفی متخلف به این سازمان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی از واحدهای اقتصادی، مورد را سریعا از طریق تلفن گویای 124 گزارش کنند و همچنین نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را از طریق ستاد خبری همه اداره‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان ارائه دهند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید