• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204888
+
-

سینمای کودک، آیینه تمام‌نمای اخلاق و پاکیزگی

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد. در بخشی از پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: سینمای کودک، سینمای اعتماد خانواده ایرانی و آیینه تمام‌نمای اخلاق و پاکیزگی است که با استفاده از ظرفیت‌های لطیف هنری، مفاهیم درست زندگی کردن را به بچه‌ها می‌آموزد. جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بازتاب این سینماست که باید آن را جلا داد و جایگاهش را ستود. شور و ابتهاج این جشنواره موجب بالندگی و رشد سینمای کودک، تولیدات آن و پیوند بیشتر آثار با مخاطبان سینمای کودک و نوجوان خواهد شد. 4سال پس از همه‌گیری کرونا و برگزار نشدن این رویداد به شکل حضوری، این جشنواره دوباره احیا شد و اصفهان زیبا بار دیگر میزبان این رویداد هنری سینمایی ـ بین‌المللی است. استقبال فیلمسازان، هنرمندان و اهالی سینمای کودک و نوجوان در کنار کودکان و خانواده‌های اصفهانی، نویدبخش برگزاری جشنواره‌ای پرشور و مؤثر برای سینمای کودک خواهد بود.

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان
فروش بلیت‌ سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از دیروز و از طریق سامانه‌ آی‌تیکت آغاز شد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در بخش فناوری اطلاعات جشنواره، فروش بلیت فیلم‌ها برای عموم مخاطبان و خانواده‌ها از ساعت ۱۰صبح جمعه ۱۴مهر‌ماه۱۴۰۲ آغاز شد و تا زمان تکمیل ظرفیت‌های نمایش ادامه دارد. فروش بلیت فیلم‌های جشنواره، به‌صورت برخط خواهد بود. به‌منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به خانواده‌ها و علاقه‌مندان، علاوه بر خرید بلیت از طریق سامانه آی‌تیکت، امکان تهیه بلیت از طریق گیشه‌ سینماهای میزبان جشنواره در شهر اصفهان هم وجود دارد.
سینماهای میزبان این دوره جشنواره فیلم کودک، پردیس‌های سینمایی «چهارباغ» و «ساحل» هستند. نمایش فیلم‌های سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از امروز آغاز خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید