• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 22 شهریور 1402
کد مطلب : 202966
+
-

مهلت تمام شد، شایعات تمام نمی‌شود

مهلت نقل‌وانتقالات تقریبا در همه لیگ‌های دنیا به پایان رسیده اما اخبار و شایعات مربوط به جابه‌جایی بازیکنان هنوز تمام نشده است. دیروز باز هم یک رسانه اروپایی خبر از علاقه یک باشگاه بزرگ اروپایی به مهدی طارمی داد. طارمی که در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات از رفتن به آث‌میلان محروم شد و پیش از آن فرصت انتقال به تاتنهام و چند تیم دیگر را از دست داده بود، این‌بار به باشگاه رئال‌مادرید لینک شده است. یک‌بار اسکوچیچ، سرمربی وقت تیم ملی ایران گفته بود مهاجمانش مثل آزمون و طارمی می‌توانند در رئال مادرید بازی کنند و حالا حداقل در شایعات نقل‌وانتقالاتی این احتمال قوت گرفته است. رئال‌مادرید با جدایی 4بازیکن هجومی‌اش در خط حمله از بازیکن تهی شد. مصدومیت گولر و وینیسیوس هم دست آنچلوتی را تنگ‌تر کرده است. البته اگر قرار به چنین انتقالی از پورتو به غول اسپانیایی باشد، در نیم‌فصل رخ خواهد داد.

 غیبت مشکوک بنزما در تمرینات الاتحاد بار دیگر شایعاتی را درباره جدایی این بازیکن و پشیمانی او از پیوستن به این باشگاه مطرح کرد. درحالی‌که رئال‌مادرید هنوز نتوانسته جای کریم را در خط حمله پر کند، این اتفاق باعث خوشحالی هواداران تیم مادریدی شده است. ستاره فرانسوی به دلایل نامعلوم در تمرینات حضور نداشت. بنزما از زمان انتقالش به الاتحاد با نونو اسپریتو سرمربی سرشناس تیم عربستانی اختلافاتی دارد و هنوز دلیل غیبت کریم از تمرینات تیم عربستانی مشخص نیست.

حمدالله، مهاجم مراکشی تیم الاتحاد و آقای گل فصل پیش و بهترین گلزن 3دوره لیگ برتر عربستان، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد. او یک پیشنهاد خوب از یک باشگاه اماراتی دریافت کرده و آن را بدون مکث پذیرفته است. حالا مانده جلب رضایت سران الاتحاد که ممکن است بنزما را هم از دست بدهند.

رئال‌مادرید درنظر دارد سال2025 برای جذب ریس جیمز مدافع راست 23ساله و انگلیسی چلسی اقدام کند، کهکشانی‌ها باور دارند که می‌توانند این بازیکن را با 50میلیون یورو به خدمت بگیرند.

فیفا تأیید کرد 7.5میلیارد دلار در تابستان امسال برای نقل‌وانتقالات هزینه شد که بالاترین رقم در تاریخ فوتبال است.

چندی پیش مالکان آمریکایی منچستریونایتد اعلام کردند این باشگاه را نمی‌فروشند. آنها پیشنهاد 10میلیون پوندی داده بودند که کسی حاضر نشد آن را بپذیرد. حالا خبر رسیده که بدهی منچستریونایتد تحت مالکیت گلیزرها به یک میلیارد پوند رسیده است. نکته قابل توجه این است که پیش از روی کار آمدن مالکان آمریکایی منچستریونایتد هیچ بدهی‌ای نداشت اما حال برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه رقم بدهی این تیم به این میزان باورنکردنی رسیده است. مالکان آمریکایی این باشگاه انگلیسی در مدت حضور در این باشگاه بهترین مربیان را آوردند و این مربیان هم برای خرید بازیکن هزینه زیادی روی دست باشگاه گذاشتند اما هیچ‌کدام موفق نشدند به دوره درخشان فرگوسن حتی نزدیک شوند.

تمدید قرارداد ژاوی با بارسلونا قطعی است. طرفین برای تداوم همکاری به توافق نهایی رسیده‌اند و فقط زمان اعلام رسمی این خبر مشخص نیست. قرارداد کنونی ژاوی تا سال2024 اعتبار دارد. او قرارداد خود را تا سال2025 تمدید می‌کند و این قرارداد قابلیت تمدید تا سال2026 را دارد.

 ژاوی عاشق الکس بائنا بازیکن ویارئال است که بند فسخ ۶۰میلیونی دارد. ممکن است این بند فسخ در زمستان پیش‌رو پرداخت و این بازیکن آزاد شود.

بارسلونا و ژاوی همچنین به جذب آدرین ربیو هافبک 28ساله و فرانسوی یوونتوس که قراردادش با بیانکونری در تابستان امسال به پایان می‌رسد، علاقه دارند.

تاتنهام به جذب ایوان فرگوسن مهاجم 18ساله و ایرلندی برایتون علاقه‌مند است. او همان کسی است که هفته پیش از فیفادی 3گل در یک بازی برای برایتون زد.

یونایتد در حال بررسی ایده خرید انور القاضی به‌عنوان جانشینی موقت برای آنتونی و جیدون سانچو است. القاضی، وینگر سابق اورتون و استون‌ویلا می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد راهی اولدترافورد شود. سانچو مورد غضب اریک تن‌هاخ قرار گرفته و آنتونی هم پس از شکایت همسر سابقش و اتهام خشونت خانگی از طرف باشگاه از فهرست تیم کنار گذاشته شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید