• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 23 خرداد 1397
کد مطلب : 19560
+
-

شانس بالای موفقیت سپاهان با امیر قلعه‌نویی

خالد شفیعی: همه می‌دانستند من راهی سپاهان می‌شوم

ورزش
شانس بالای موفقیت سپاهان با امیر قلعه‌نویی




مسعود افشاری| اصفهان- خبرنگار:

یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات از ذوب‌آهن جدا شد و به سپاهان پیوست «خالد شفیعی»، مدافع فصل گذشته سبزها، بود که با امضای قراردادی دو ساله پیراهن سپاهان را که احتمالا همان پیراهن شماره 4 محرم نویدکیا هم است بر تن خواهد کرد. شفیعی که در نیم‌فصل لیگ قبلی از کشور کره به ایران آمد و مورد نظر امیر قلعه‌نویی قرار گرفت در گفت‌وگو با همشهری به این مسأله اشاره می‌کند که تلاش زیادی برای موفقیت در تیم سپاهان انجام خواهد داد و در این مسیر به حاشیه‌ها توجهی ندارد. 

انتقال ناگهانی شما از ذوب‌آهن به سپاهان کمی خبرساز شد. چه شد که این تصمیم را گرفتید؟ 

من نیم‌فصل بسیار خوبی را در ذوب‌آهن پشت سر گذاشتم و خوشبختانه همه شرایط هم بسیار خوب بود. تیم به نایب‌قهرمانی لیگ رسید و در آسیا هم به مرحله حذفی صعود کردیم. با این حال به عنوان بازیکن دوست دارم زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کنم و به خاطر شناختی که از ایشان دارم تصمیم گرفتم باز هم شاگرد امیر قلعه‌نویی شوم. 

برای جدایی از ذوب‌آهن که مشکلی نداشتید؟ 

نه؛ من فقط نیم‌فصل با این تیم قرارداد داشتم و به عنوان بازیکن آزاد و بدون قرارداد از ذوب‌آهن جدا شدم. البته به جز سپاهان چند پیشنهاد دیگر هم داشتم ولی همان‌طور که گفتم دوست داشتم همچنان شاگردی امیر قلعه‌نویی را تجربه کنم چون در این سال‌ها نکات بسیار زیادی را از او یاد گرفتم. 

ذوب‌‌آهن برای حفظ شما تلاشی انجام نداد؟ 

 در این مدتی که فصل تمام شده از طرف باشگاه با من تماسی گرفته نشد و فکر می‌کنم که همه می‌دانستند من به عنوان بازیکن راهی سپاهان می‌شوم. با این حال برای ذوب‌آهن و مدیریت بسیار خوبش هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ایران و آسیا نتایج خوبی بگیرند. 

آینده سپاهان در لیگ هجدهم را چطور می‌بینید؟
 
تیم در سال گذشته نتایج خوبی نگرفت و هواداران انتظار زیادی از تیم دارند. از همین جا اعلام می‌کنم تجربه امیر قلعه‌نویی و تلاش بازیکنان همه در جهت موفقیت تیم و جلب رضایت هواداران است و امیدوارم در این راه همه ما را کمک کنند تا بتوانیم روزهای طلایی را برای سپاهان رقم بزنیم. 

به غیر از شما بازیکنی مثل کی‌روش استنلی هم از ذوب‌آهن به سپاهان آمده است. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 

من در آن چند ماهی که با کی‌روش هم‌تیمی بودم هماهنگی خوبی با او پیدا کردم و مطمئن هستم این موضوع در سپاهان هم می‌تواند به هر دو نفر ما کمک کند. ما امروز پیراهن سپاهان را بر تن کرده‌ایم و باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید