• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 20 خرداد 1397
کد مطلب : 19087
+
-

سروش می‌آید، اما مشروط

سروش می‌آید، اما مشروط

تمرینات پرسپولیس از ابتدای هفته آینده با بازگشت برانکو به ایران آغاز خواهد شد. این در حالی است که سرخپوشان همچنان از نقل‌و‌انتقالات تابستانی محروم هستند و مسئولان پرسپولیس همچنان به رأی فیفا مبنی بر بخشیده  شدن این تیم امید بسته‌اند. در این شرایط اما 3ستاره مهم سرخپوشان یعنی صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از جمع پرسپولیس جدا شده‌اند و وضعیت کمال هم همچنان مبهم است. در این شرایط برانکو اما تمرینات پرسپولیس را آغاز خواهد کرد و اعلام کرده است که با همین نفرات به کار خود ادامه خواهد داد. برانکو به باشگاه اعلام کرده که با همین نفرات هم می‌تواند به کار خود ادامه دهد اما هرطور شده باشگاه باید با امیری تمدید کند و از طرفی سروش رفیعی را به هر قیمتی جذب کند. به همین دلیل مسئولان پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات زیادی را با سروش انجام دادند. بزرگترین مشکل سروش برای پیوستن به پرسپولیس محرومیت سرخپوشان از نقل‌و‌انتقالات بود به همین دلیل باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد کرد در صورتی که پنجره پرسپولیس بسته ماند برای یک نیم‌فصل در تیم دیگری بازی کند و در نیم‌فصل دوم به 
پرسپولیس بپیوندد. سروش رفیعی دو فصل قبل برای یک‌نیم فصل به پرسپولیس پیوست و توانست به بازیکن مورد علاقه برانکو تبدیل شود اما در پایان فصل به قطر رفت و حالا برانکو بار دیگر اعلام کرده به این بازیکن احتیاج دارد. 
    سپاهان و تراکتور و شجاع
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به‌شدت به‌دنبال جذب سروش رفیعی است اما سرخپوشان تنها تیمی نیستند که رفیعی را می‌خواهند و سپاهان و تراکتورسازی دو تیمی هستند که با پیشنهاد مبلغ بالا به‌دنبال این هستند تا این بازیکن را جذب کنند. اما با این وجود علاوه بر باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده مدافع سرخپوشان هم تلاش زیادی در پیوستن سروش به پرسپولیس داشته است. شجاع خلیل‌زاده به‌عنوان صمیمی‌ترین دوست سروش زمانی به پرسپولیس پیوست که رفیعی از پرسپولیس جدا شده بود و حالا شجاع امیدوار است این دو بازیکن بار دیگر در کنار هم در پرسپولیس بازی کنند. نکته مهم اینجاست که در تعطیلی لیگ هم آنها دائما در کنار هم حضور داشتند.
    سروش با یک شرط به توافق رسید
سروش رفیعی در روزهای گذشته برای مذاکرات جدی‌تر راهی باشگاه پرسپولیس شده و حالا شنیده‌ها حاکی از این است که این بازیکن با پرسپولیس به توافق رسیده است. اما سروش رفیعی برای پیوستن به‌جمع سرخپوشان تنها یک شرط داشته است و آن اینکه باشگاه پرسپولیس باید در صورت بسته ماندن پنجره نقل‌و‌انتقالات تیمی را برایش پیدا کند تا شماره7 سرخپوشان بتواند یک نیم‌فصل را بیرون نماند و بازی کند. این در حالی است که تیم‌هایی مانند تراکتور حاضر نیستند برای یک نیم‌فصل از سروش استفاده کنند و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس باید در زمان باقی مانده برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشد و اگر این اتفاق رخ بدهد احتمالا در روزهای آینده سروش رفیعی یک‌بار دیگر شماره7 پرسپولیس را بر تن 
خواهد کرد. گفته می‌شود نساجی مازندران یکی از تیم‌هایی است که مقصد نیم‌فصل قرضی سروش خواهد بود. ظاهرا نکونام با جذب شماره7 برای نیم‌فصل مشکلی ندارد و به احتمال زیاد سروش تا رسیدن به پیراهن پرسپولیس نیم‌فصل در قائم شهر خواهد بود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید