• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 24 آذر 1401
کد مطلب : 180101
+
-

خوشمزه و هیجان‌انگیز

در هتل‌های بین‌المللی معمولاً وعده‌های غذایی به‌صورت بوفه ارائه می‌شوند و در وعده صبحانه هم با انواع و اقسام مختلف صبحانه‌ها روبه‌رو می‌شوید که شاید برای چند لحظه مجبور باشید فکر کنید که از کجا شروع کنید. اما در همین هتل‌ها و در زمان سرو غذا یک سرآشپز حرفه‌ای هم کنار میز سرو غذا حضور دارد تا علاوه بر راهنمایی افراد، در آماده‌سازی یک وعده غذای بین‌المللی و خاص کمک کند. پس اگر برای یک وعده صبحانه در این هتل‌ها حضور داشتید و در آماده‌سازی غذای ملل دچار مشکل شدید، می‌توانید از سرآشپزهای هتل کمک بگیرید. در آخرین قسمت از صبحانه‌های ملل، چند ترکیب جذاب دیگر را معرفی کرده‌ایم.

صبحانه جامائیکایی
  آکه، ماهی، گوجه، سیر، فلفل

آکه یک نوع میوه شبیه گلابی است که مخصوص این کشور است و به همراه یک نوع ماهی نمکی تفت داده می‌شود و به‌عنوان یک وعده مقوی و پرطرفدار جامائیکایی سرو می‌شود. ترکیب طعم شور و تند و شیرین، از مهم‌ترین دلایل جذابیت این صبحانه است.

صبحانه تایوانی
  پنکیک، شیرسویا

در این مدل از صبحانه شیرسویا نقش اصلی را ایفا می‌کند. شیر سویا معمولاً به‌صورت گرم همراه با پنکیک طعم‌دار سرو می‌شود و جزو معروف‌ترین صبحانه‌ها در این کشور محسوب می‌شود.

صبحانه سنگاپوری
  املت، نان، میوه

کشور تایلند مهد میوه‌های استوایی است و در وعده صبحانه مصرف انواع مختلف آن به‌شدت بالاست. برای یک صبحانه تایلندی مقداری املت با سبزیجات فراوان طبخ می‌شود و همراه با کمی نان و یک کاسه سالاد میوه سرو می‌شود.

صبحانه مصری
  نخود، باقالی، سیر، لیمو

اگر هوس یک صبحانه مصری دارید، بدانید که خوردن حبوبات در این کشور بسیار پرطرفدار است. برای صبحانه مصری در وعده صبحانه مقداری نخود و باقالا را می‌پزند و در کاسه‌ای بزرگ با سیر و لیمو سرو می‌کنند. البته طعم‌دهنده‌هایی مثل روغن زیتون و فلفل سبز هم در کنار آن دیده می‌شود.

صبحانه غنایی
  برنج، لوبیا

وعده‌ای که به‌عنوان صبحانه غنایی آماده می‌شود، به قدری کامل است که برای ناهار یا شام هم می‌توان سفارش داد. در این صبحانه لوبیای پخته شده را دوباره با برنج می‌پزند تا له شود و با افزودن کمی ادویه و البته مقداری رب گوجه‌فرنگی، همانند یک تکه ته‌دیگ قرمز‌رنگ سرو می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید