• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 21 آذر 1401
کد مطلب : 179816
+
-

نقل قول

کریس رونالدو:  قهرمانی در جام‌جهانی با پرتغال بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین رؤیای دوران حرفه‌ای من بود. خوشبختانه عناوین ملی زیادی کسب کرده‌ام اما قرار دادن نام کشورمان در صدر جهان، بزرگ‌ترین رؤیای من بود. برای این اتفاق تلاش کردم. سرسختانه برای این‌رؤیا جنگیدم. در 5‌ دوره جام‌جهانی که در طول این 16‌سال حضور داشتم، همیشه در کنار بازیکنان بزرگ و با حمایت میلیون‌ها پرتغالی بازی کردم و تمام توانم را گذاشتم. من تمام توانم را در زمین بازی قرار دادم. وقتی زمان جنگیدن رسید، هرگز رو برنگرداندم و هرگز از رؤیای خود که متأسفانه روز شنبه به پایان رسید، دست نکشیدم. این مسئله ارزش واکنشی شدید و سریع را ندارد. فقط می‌خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، چیزهای زیادی نوشته شده و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آن صورت گرفته اما تعهد من به پرتغال حتی یک لحظه هم تغییر نکرده است. همیشه برای هدف همه جنگیده‌ام و هرگز به هم‌تیمی‌های خود و کشورم پشت نخواهم کرد. هم‌اکنون حرف بیشتری برای گفتن وجود ندارد. از پرتغال ممنونم. از قطر ممنونم. این‌رؤیا تا زمانی که ادامه داشت خوب بود. حالا بیایید امیدوار باشیم که زمان، مشاور خوبی باشد و به همه اجازه این را بدهد تا خودشان نتیجه‌گیری کنند.

مارکوس رشفورد، ستاره جوان تیم ملی انگلیس: هفته‌های اخیر سرشار از احساسات بود. تک‌تک بازیکنان هر آنچه در توان داشتند به‌کار بستند. ما نزدیک شدیم اما نه به اندازه کافی. قول می‌دهم که ما دوباره باز می‌گردیم.

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس: باور داشتیم که می‌خواهیم این تورنمنت را ببریم. فرانسوی‌ها قهرمان جهان شده بودند و به‌نظر من آنها برای بالابردن جام پیشروی خواهند کرد اما اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم که در خیلی از صحنه‌ها بسیار از آنها بهتر بودیم. می‌خواهم صحبتی درباره این گروه بازیکنان داشته باشم. نشان دادیم که لیاقت حضور در این مراحل و چنین بازی‌های بزرگی را داریم. فکر می‌کنم با وجود باخت این مسئله را ثابت کردیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :