• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 18 مهر 1401
کد مطلب : 173485
+
-

جاسوسان فرانسوی هم آتش بیار معرکه شدند

تأکید بر اهمیت وحدت ملی، رسیدگی به معیشت مرزبانان و تأکید بر ساماندهی اعتراضات از مهم‌ترین کلیدواژه‌هایی است که نمایندگان مجلس بر آن تأکید داشته‌اند. در این راستا یعقوب رضازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار حمایت کامل دولت نسبت به معیشت، حقوق و دستمزد مرزبانان کشور شده است. وی تأکید کرده که لازم است کارکنان آموزش و پرورش تحت عنوان مهرآفرین تعیین تکلیف شده و ضمن ابلاغ حقوق آنها در رتبه‌بندی قرار گیرند.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس هم گفته است که آنچه امروز بیش از پیش به آن احتیاج داریم، انسجام ملی و اقتدار ایران است؛ لذا همه افرادی که تریبون دارند مراقب باشند وحدت ملی آسیب نبیند. اروپاییان در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند؛ سلیمی گفته است که فرانسوی‌ها برای ایجاد آشوب جاسوس به کشور اعزام کردند و برخی کشورهای اروپایی نیز نشان دادند توان عمل به تعهدات دیپلماتیک خود ندارند. همچنین برخی از کشورهای اروپایی در امور داخلی کشورمان دخالت کردند؛ لذا اروپایی‌ها بدانند اقدامات آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند.
فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس هم گفته است که این روزها برخی با سردادن شعار پوسیده زن، زندگی، آزادی و با ادعای دفاع از حقوق زنان پروژه کشته‌سازی زنان و دختران را راه انداخته‌اند و به نام آزادی با عفت‌ستیزی به‌دنبال اسارت و بردگی جنسی زنان هستند و با اغتشاش و آشوب می‌خواهند زندگی را به ملت عزیز ایران حرام کنند./ فارس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید