• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 24 مرداد 1401
کد مطلب : 168580
+
-

لجن‌پراکنی فتنه‌گر 88 تصادفی نیست

حمیدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج استادان کشور گفت: انقلاب اسلامی، اسلام را از حجره‌ها و سجاده‌ها به کف خیابان‌ها و جاده‌ها کشاند و به همه دلدادگان اسلام نشان داد که عزم و اراده امت مسلمان و اطمینان ایشان به نصرت الهی قوی‌تر از همه طاغوت‌های دنیا و امکاناتشان است.
 وی افزود: دشمن امروز به رمز پیروزی و پیشرفت‌های مسلمانان در گستره عظیم جبهه مقاومت پی برده و به همین‌خاطر سعی دارد تا به واسطه تهاجم ترکیبی و جنگ شناختی اعتقادات، اعتماد به نفس و در نهایت اراده مسلمانان به‌ویژه جوانان مسلمان را تضعیف کند. توهین، تخریب، جعل، تقطیع، تفرقه‌انگیزی از روش‌های مرسوم این روزهای دشمنان اسلام است.
رئیس سازمان بسیج استادان کشور گفت: بنده لجن‌پراکنی‌هایی که اخیرا از جانب یکی از مطرودین مردم و نظام انجام شد را در این بستر تفسیر می‌کنم. اینکه کسی درست بعد از مقاومت جانانه و پیروزمندانه جهاد اسلامی در برابر حملات رژیم صهیونیستی و قبل از روز مقاومت اسلامی بیانیه‌ هجو صادر می‌کند و در آن به ساحت بزرگمردی از شهدای محور مقاومت تعدی می‌کند، به‌نظر بنده تصادفی نیست. البته ساحت مقدس شهدا نه‌تنها در آن دنیا بلکه در این دنیا هم آنقدر عظیم و خلل‌ناپذیر است که با این لجن‌پراکنی‌ها ذره‌ای مخدوش نمی‌شود. شهدا سراسر نور و روشنی‌اند، به تعبیر زیبای امام خمینی (ره) «شهدا شمع محفل بشریت هستند». کسی با نور خدا درنیفتاد؛ مگر اینکه ریش و ریشه‌اش سوخت./فارس
 

این خبر را به اشتراک بگذارید