• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 7 خرداد 1401
کد مطلب : 161840
+
-

با مردم/مسئولان پاسخگو باشند

بنده بازنشسته هستم و بارها در همین ستون پیام‌های مختلفی از بازنشستگان و دیگر اقشار دیده‌ام. به‌خصوص این اواخر گلایه‌مندی بازنشستگان از عدم‌افزایش حقوق را بسیار دیده‌ام، ‌اما تاکنون ندیده‌ام حتی یک مسئول در این زمینه پاسخگو باشد.
رسایی از کرمان

پیشنهاد نامگذاری میدان یا خیابانی به‌نام شهیدان اخلاقی در منطقه12
 پیشنهاد می‌کنم میدان کوچکی که روبه‌روی اداره برق در منطقه12 ناحیه6 تهران وجود دارد به نام برادران شهید «اخلاقی» که از اهالی این محل بودند و در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند و باعث افتخار ساکنان این منطقه هستند، نامگذاری شود.
منوچهری از تهران

سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و گاردریل‌ها نگران‌کننده است
مدت‌هاست که میله وسط ستون‌های گاردریل در مسیر آزادگان جنوب به شمال دزدیده شده است که هم از باب سرقت و هم از بابت ناامنی نگران‌کننده است. از سوی دیگر بسیاری از علائم راهنمایی و رانندگی هم در این مسیر سرقت شده است.
جعفری خانقاه از واوان 

پیامک
معلوم شود چرا از شهرستان‌های اطراف برای نان به زاهدان می‌آیند
به‌تازگی برخی افراد از شهرها و شهرستان‌های مجاور زاهدان برای تهیه نان در میزان بالا به نانوایی‌های زاهدان مراجعه می‌کنند که همین امر باعث شلوغی نانوایی‌های زاهدان و صف‌های طولانی شده است. چرا مردم سایر شهرستان‌ها برای نان به این شهر می‌آیند که هم خودشان و هم مردم شهر را دچار مشکل کنند؟
موسی‌زاده از زاهدان

مقصران حادثه متروپل به اشد مجازات محکوم شوند
حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان که منجر به فوت و مصدوم شدن جمعی از هموطنان و خسارت سنگین به مردم شده، مایه تأسف است که چرا این ساختمان باید همانند ساختمان پلاسکو تهران ریزش کند؟ چه کسانی مسئول چنین حوادثی هستند؟ باید با مقصران و مسئولان این حادثه برخورد جدی شود.
افتخاری از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید