• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159281
+
-

پیام/درپوش‌های فلزی خیابان پاسداران دردسر‌ساز شده‌اند

 وجود درپوش‌های فلزی ابتدای خیابان پاسداران بعد از تقاطع گل‌نبی، باعث تغییر مسیر ناگهانی خودروها و ایجاد ترافیک و تصادف می‌شود. چرا شهرداری فکری برای هم‌سطح کردن این درپوش‌ها نمی‌کند؟
علاءالدین از تهران

زباله و شیرابه آن در سراوان دامن همه گیلان را می‌گیرد
به‌گفته مسئولان و بنابر آنچه خودشان اعلام کرده‌اند ازسال‌63 تا‌کنون حدودیک میلیون تن پسماند شهر رشت و چند شهر دیگر گیلان، درجنگل سراوان دپو شده و شیرابه آن باسرعت 6تا 12لیتر بر ثانیه از دل جنگل‌های هیرکانی و ازطریق رودخانه‌های زرجوب و گوهررود وارد تالاب انزلی می‌شود. این چیزی است که مسئولان می‌گویند اما ساده‌تر آن این است که سراوان متعفن و آلوده است و کم‌کم غیرقابل سکونت خواهد شد و آلودگی آن به همه گیلان سرایت خواهد کرد. به داد مردم سراوان و گیلان برسید.
صدری از سراوان 

زمین‌های بایر شمال منطقه‌ سعادت آباد استفاده و احیا شوند
تعدادی زمین بایر در منطقه شمال بلوار کوهستان منطقه سعادت‌آباد، وجود دارد که به راحتی می‌تواند تبدیل به فضای سبز و یا تفریحی شود. بارها به شهرداری مراجعه و موضوع را مطرح کرده‌ایم اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است. هر بار یک دلیل می‌آورند که باید گفت حتی اگر دلیل، مالک شخصی است می‌توانند آن را بخرند.
شهروندی از سعادت‌آباد

تونل آبعلی به پلور در مسیر تهران - پلور راه‌اندازی  شود
سال‌هاست تونل پلور به آبعلی در مسیر پلور به تهران دایر است اما در مسیر برعکس آن یعنی تهران به پلور این تونل دایر نیست و رانندگان حتما باید از مسیر امامزاده هاشم طی مسیر کنند که تفاوت آن حدود 45دقیقه و درصورت وجود ترافیک تا یک‌ساعت‌و‌نیم هم می‌شود. لطفا این تونل ضروری احداث شود.
بهرامی از پلور

این خبر را به اشتراک بگذارید