• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 14 فروردین 1401
کد مطلب : 156981
+
-

رئیسی: چشم به بیگانه نداریم

دولت
رئیسی: چشم به بیگانه نداریم

سفرهای استانی «دولت مردمی» پس از 3هفته تعطیلی در خراسان رضوی از سر گرفته شد. سیدابراهیم رئیسی در هجدهمین سفر استانی خود به شهر و استان محل زادگاه خود رفت. آغاز عملیات اجرایی فاز دوم ذخیره‌سازی گاز شوریجه در سرخس برای استفاده در 4ماه سرد سال، افتتاح 2کارخانه در مجتمع گوگردی سردار شهید سلیمانی سرخس و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی ازجمله برنامه‌های این سفر بود. 
براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری سیدابراهیم رئیسی در بخشی از این سفر در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان خراسان گفت: مردمی شدن دولت یعنی اینکه مردم در تمامی بخش‌ها حضور فعال و جدی داشته باشند. باید رشد اقتصادی، ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم را بالا ببریم؛ وگرنه یارانه ۴۵هزارتومانی را که به همه مردم می‌دادند امروز ارزشش ۷هزار تومان شده است. رئیسی همچنین در دیدار با جمعی از علما و روحانیون استان خراسان رضوی گفت: ما چشم به بیگانه نداریم، ارتباط با همه را می‌پسندیم، اما هرگز منتظر نمی‌شویم دیگران بیایند و گره‌ای از گره‌های ما را بگشایند.
 تجربه نشان داده و از پیشینیان نیز عبرت گرفتیم که به هیچ‌عنوان به بیگانه اعتماد نکنیم. رئیس‌جمهور در نشست با فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان در این استان هم با اشاره به نامگذاری سال1401 به‌نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: شخصا حامی نوآوری در فرایندها و تسهیل نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه اقتصاد هستم و اجازه نخواهم داد فعالان حوزه دانش‌بنیان در پیچیدگی‌های اداری و سازمانی گرفتار شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید