• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 4 اسفند 1400
کد مطلب : 154709
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/rkAJ2
+
-

استارت پرسپولیس برای تمدید قراردادها

باشگاه پرسپولیس امسال برخلاف فصل‌های گذشته قصد دارد پیش از پایان فصل، تکلیف تمدید قرارداد برخی بازیکنان را مشخص کند. موضوعی که مدیران این باشگاه نیز در صحبت‌های خود به آن اشاره کرده‌اند و براساس همین تفکر حامد لک به‌عنوان نخستین بازیکن اوایل هفته جاری قرارداد خود را با سرخپوشان تمدید کرد.
مدیران باشگاه پرسپولیس به نوبت و براساس لیستی که در اختیار مدیریت این باشگاه قرار دارد به سراغ بازیکنان رفته‌اند و مذاکرات برای تمدید قرارداد روزها و ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت. میلاد سرلک و مهدی ترابی در صدر لیست پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد هستند و قرار است پس از دیدار با گل‌گهر و طی هفته‌های آینده مذاکرات برای تمدید قرارداد آنها ادامه پیدا کند. سیدجلال حسینی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، فرشاد فرجی، مهدی مهدی‌خانی، احسان پهلوان و رامین رضاییان 12بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و باید دید با نظر گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس قرارداد کدام‌یک از این بازیکنان تمدید خواهد شد. البته هنوز تا پایان فصل، زمان زیادی باقی مانده و ممکن است این 12بازیکن سرنوشت متفاوتی پیدا کنند.
به موازات تمدید قراردادها، بحث جذب مهاجم خارجی هم به شکل جدی توسط باشگاه دنبال می‌شود. پس از منتفی شدن حضور مهاجم پرتغالی در پرسپولیس به‌دلیل قوانین سازمان لیگ در جذب بازیکنان خارجی، اسامی و گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون نام بازیکن جدید مدنظر سرخپوشان مطرح شد. در همین زمینه چند بازیکن جدید دوباره به کادر فنی پرسپولیس معرفی شده و فیلم بازی این بازیکنان نیز در اختیار آنها قرار گرفته است تا درصورت موافقت کادر فنی، مذاکره با یکی از این بازیکنان از سوی باشگاه آغاز شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید