• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 9 شهریور 1400
کد مطلب : 139195
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pYpNm
+
-

نکته بازی/ دیگر تن‌تان نمی‌لرزد؟



یحیی با توضیح اینکه قیمت یک بازیکن الهلال 600میلیارد تومان است، از فدراسیون خواسته به سرخپوشان اجازه بدهد بازیکن خارجی بگیرند. براساس قانون، جذب بازیکن خارجی تنها برای باشگاه‌هایی آزاد شده که بدهی نداشته باشند و طبیعتا پرسپولیس و استقلال جزو آنها نیستند. خواسته گل‌محمدی از فدراسیون قابل بررسی است، اما جالب می‌شود اگر مصاحبه چند روز پیش سرمربی سرخپوشان را بخوانیم؛ جایی که او گفته بود: «وقتی اسم بازیکن و مربی خارجی می‌آید تن و بدن ما می‌لرزد و یاد بدهی‌هایی که درگیر آن هستیم، می‌افتیم. باشگاه ما در این زمینه پرونده دارد و شرایط مالی هم اجازه نمی‌دهد که به بازیکن خارجی فکر کنیم.» خب الان چی شد؟ دیگر با شنیدن اسم خارجی‌ها، تن‌تان نمی‌لرزد؟ ظرف این چند روز، چه چیزی تغییر کرد؟

مردی با چند قلب

خدا را شکر بالاخره تیم جدید حامد پاکدل هم مشخص شد تا بزرگ‌ترین سرگیجه رنگی تاریخ فوتبال ایران به پایان برسد. حامد پاکدل فصل گذشته در آلومینیوم اسمش را سر زبان‌ها انداخت و بین 2 نیم‌فصل شایعه انتقال او به چند تیم مطرح منتشر شد. آن روزها این بازیکن در سلسله رفتارهایی عجیب، به هر کدام از این تیم‌ها یک جور چراغ سبز نشان می‌داد؛ یک روز استوک قرمز می‌پوشید، یک روز استوک آبی به پا می‌کرد، یک روز سوار تراکتور می‌شد تا از تیم تبریزی دلبری کند، یک روز خودش استوری می‌گذاشت و به استقلال نزدیک می‌شد، یک روز هم داداشش به نفع پرسپولیس استوری می‌گذاشت. خلاصه داستان بامزه‌ای شده بود. حالا اما حضور او در پرسپولیس قطعی شده تا بلکه برای مدتی رنگین‌کمان قلب حامد آرام بگیرد!

پیکان اصفهان، ذوب‌آهن تهران

در این پنجره تابستانی داستان پیکان و ذوب‌آهن بسیار جالب از آب درآمده؛ عجیب و غریب و کاملا ایرانی! 2 باشگاه به محض آغاز فصل نقل‌وانتقالات سرمربیان‌شان را با هم عوض کردند و الان هم همینطوری پشت سر هم دارند بازیکن به هم می‌دهند. مجتبی حسینی که بدترین عملکرد ممکن را در ذوب‌آهن داشت، شد سرمربی پیکان و مهدی تارتار هم از جمع خودروسازان به اصفهان کوچ کرد. تارتار البته در نخستین اقدام، اوت‌اندازش یعنی نادر محمدی را با خودش به ذوب‌آهن برد و بعد هم ترتیب انتقال محمد خدابنده‌لو، آرمان قاسمی و دانیال ماهینی را داد. از آن طرف هم پیکان پیمان رنجبری را از ذوب گرفت تا ارتباط 2 تیم مستحکم‌تر شود. همینطوری پیش برویم در پایان فصل یک پیکان اصفهان و یک ذوب‌آهن تهران خواهیم داشت!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید