• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 شهریور 1400
کد مطلب : 139184
+
-

در انتظار معجزه

رئالی‌ها هنوز منتظر امباپه هستند

در انتظار معجزه

چیرو لوپس نخستین نفری بود که اعلام کرد رئال مادرید هیچ‌یک از نام‌هایی که در رسانه‌ها گفته شده شامل پوچتینو، کونته، آلگری را به‌عنوان سرمربی نمی‌خواهد. او نخستین کسی بود که تمدید لوکاس واسکس را اعلام کرده و گفته بود راموس و واران نمی‌مانند. حالا این خبرنگار اسپانیایی مدعی است که امباپه به رئال می‌رود: «قبلا می‌گفتم 90درصد احتمال دارد تا امباپه به مادرید بیاید اما الان می‌گویم 95درصد احتمال دارد.»
این مهاجم فرانسوی در شبی که هر دو گل پاری‌سن‌ژرمن را وارد دروازه رمس کرد، تحت‌الشعاع نخستین بازی مسی قرار گرفت. مسی غیراز چند تا پاس کوتاه در میانه میدان هیچ کاری نکرد اما همه از او حرف می‌زنند و نه از بهترین بازیکن این میدان. شاید همین اتفاق او را به رفتن از پاریس تحریک کند اما قطری‌ها هنوز اجازه این انتقال را صادر نکرده‌اند. نماینده‌های فلورنتینو پرس ازجمله کیا جورابچیان، ایجنت و وکیل ایرانی در حال تلاش برای جوش دادن این معامله هستند. برادر امیر قطر گفته اگر رئال گرت بیل را 100 میلیون خریده، پس باید برای امباپه 200تا بدهد. پیشنهاد 170+10میلیونی رئال از سوی پی‌اس‌جی رد شده. آنها با این رقم می‌خواهند یک بازیکن دیگر رئال هم در قرارداد گنجانده شود. مذاکرات فعلا با خانواده سلطنتی قطر در حال برگزاری است و لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن دیگر نقشی در این مذاکرات ندارد. ودی گالتی از اسکای اسپورتس ادعا کرده بود که رئال پیشنهادی 215میلیون یورویی به پاریس داده و مالکان قطری آن را قبول کرده‌اند اما این ادعا تکذیب شد.
امروز آخرین مهلت است و ساعت 12شب به وقت محلی پنجره نقل‌وانتقالات بسته می‌شود. دیروز میشاییل زورک، مدیر دورتموند قاطعانه اعلام کرده بود که هالند در این پنجره فروخته نمی‌شود. ریچارلیسون هم در اورتون ماندنی شد. بنابراین جانشینی برای امباپه خریداری نشده است. پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پی‌اس‌جی هم بعد از پیروزی مقابل رمس گفته بود امباپه می‌ماند: «او بازیکن ماست. فوتبال پر از شایعات است. رئیس باشگاه و لئوناردو بسیار واضح صحبت کرده‌اند. او اینجا با ماست. از داشتنش بسیار خوشحالم. او یکی از بهترین‌هاست و برای ما شبیه یک هدیه است.»
خاویذ هرایس، خوسه لوییس سانچس، خوسپ پدررول و روزنامه اکیپ فرانسه مدعی هستند امپابه در پاریس می‌ماند اما در مقابل چیرو لوپس، ادو آگیره و خوسه فلیکس دیاس از رئالی شدن ستاره فرانسوی اطمینان دارند. اگر معجزه رخ بدهد، امباپه در رئال مادرید سالی 35میلیون حقوق خواهد گرفت و تا سال2027قراردادش اعتبار خواهد داشت، اتفاقی که هم فشار پرز برخواهد داشت و هم جذابیت را به لالیگا برمی‌گرداند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید