• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 1 شهریور 1400
کد مطلب : 138415
+
-

صدای همشهری

  مشکل سهامداران کارخانه نساجی خوی 
من یکی از سهامداران کارخانه نساجی خوی هستم. از سال1376 که حدود ۲هزارو۵۰۰ نفر از اهالی این شهر در استان آذربایجان‌غربی، اقدام به خرید برگه‌های سهام کارخانه نساجی کردند، تاکنون فقط یک‌بار و آن‌هم در سال1377 سود سهام به‌حساب‌شان واریز شده و دیگر هیچ‌گونه واریزی بابت سود سهام انجام نشده‌است. علاوه براین اکنون سهام کارخانه هم از بورس خارج شده و نه امکان فروش آن را داریم و نه سود سال‌های گذشته را می‌دهند. پیگیری‌های قانونی ما هم تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده‌است. از مسئولان استان تقاضا داریم به مشکل ما رسیدگی کنند.
ضیغمی‌پور از خوی

  چرا مرغ گران شد؟
صف‌های طولانی خرید مرغ  یا نبود این کالای اساسی موردنیاز مردم در مرغ‌فروشی‌ها کم بود، به یکباره قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده افزایش یافت. این میزان افزایش قیمت، با این سطح از تورم موجود در کالاهای مختلف، فشار بیشتری به مردم می‌آورد و مرغ در سفره مردم کمتر می‌شود. مسئولان باید راه‌حل بهتری پیدا کنند.
حسام فرهنگی قوچانی از تبریز

  از سوپرمارکت‌‌داران حمایت کنید
حدود ۱۰سال است که با گسترش فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌‌داران با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده‌اند. از مسئولان دولتی انتظار داریم از این قشر درمقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای حمایت کنند، چراکه وجود هر مغازه محلی، جزوی از فرهنگ کشور است.
رسولی از سمنان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید