• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 مرداد 1400
کد مطلب : 138351
+
-

خرید‌ فولادی

استقلالی‌ها در آخرین ساعات دیروز با هافبک دفاعی تیم نکونام قرارداد امضا کردند تا شایعه جدایی ریگی جدی‌تر از قبل دنبال شود

  امیرحسین اعظمی

ماجرای ترانسفر شدن مهدی قائدی، موضوعی است که حتی قبل از اتمام لیگ برتر و جام حذفی، سوژه مهم رسانه‌های ایرانی و عربی بود. سفر قائدی به امارات هم باعث شد تا این رسانه‌ها پروژه انتقال مهاجم آبی‌ها به باشگاه شباب‌الاهلی را تمام‌شده بدانند اما خبرهای رسیده از امارات حاکی از آن است که مذاکرات مدیران استقلال و شباب‌الاهلی به بن‌بست رسیده است. مدیرعامل استقلال که به دوبی سفر کرده بود، مذاکراتی را با مدیران باشگاه شباب‌الاهلی داشت ولی ظاهرا مبلغ پیشنهادی او مورد موافقت الاهلی قرار نگرفته است. مسئولان استقلال در تلاش هستند که با توجه به بحران مالی در این باشگاه، درآمدزایی قابل توجهی بابت انتقال قائدی داشته باشند و بر همین اساس گفته می‌شود که مددی برای فروش این بازیکن، مبلغی حدود 2 تا 2/5 میلیون دلار از باشگاه شباب‌الاهلی خواسته که البته این مبلغ نمی‌تواند برای فروش یک بازیکن ایرانی چندان منطقی باشد. شاید هم‌اکنون پروژه فروش قائدی با تأخیر مواجه شود ولی با توجه به علاقه این بازیکن برای بازی در خارج از ایران و همچنین مشکلات مالی استقلال، ترانسفر شدن قائدی قطعی است و شاید این اتفاق بعد از بازی با الهلال رخ دهد. هم‌اکنون چند ایجنت در امارات و قطر در تلاش هستند تا این بازیکن را با بالاترین سود مالی برای استقلال ترانسفر کنند.

 استقلال دنبال جذب بازیکنان جدید
مدیران استقلال به‌خاطر عدم‌جذب بازیکن جدید همچنان از سوی هواداران تحت فشار هستند ولی مذاکرات آنها با بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی همچنان ادامه دارد. آخرین اخبار حاکی از آن است که باشگاه استقلال با نفراتی چون زبیر نیک‌نفس، سعید صادقی، امیرحسین حسین‌زاده، محمدرضا حسینی و لوسیانو پریرا در حال مذاکره است. گفته می‌شود باشگاه سایپا با صدور رضایتنامه ابوالفضل جلالی موافقت کرده و این بازیکن به‌زودی راهی استقلال خواهد شد.آخرین ساعات دیروز استقلالی‌ها با زبیر نیک نفس هافبک دفاعی فصل قبل فولاد به توافق نهایی رسیدندو قرارداد امضا کردند.

 مجیدی، تفضلی را می‌خواهد
رایان تفضلی بازیکن ایرانی-انگلیسی که در لیگ انگلستان بازی می‌کند، جزو بازیکنان مدنظر مجیدی است. این بازیکن فصل گذشته در چمپیونشیپ انگلستان بازی می‌کرد و چون تیمش یک رده دیگر سقوط کرده است، قصد دارد در سال منتهی به جام‌جهانی بیشتر دیده شده و به تیم‌ملی ایران دعوت شود. او پاسپورت ایرانی هم دارد و جزو بازیکنان خارجی محسوب نمی‌شود. باشگاه استقلال مذاکراتی با این بازیکن انجام داده ولی هنوز توافقی حاصل نشده است. ظاهرا مجیدی تمایل به جذب جعفر سلمانی هم دارد ولی به‌گفته مدیربرنامه‌های سلمانی، این بازیکن هم‌اکنون تمایل چندانی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

 تلاش برای حفظ تمدیدی‌ها
ارسلان مطهری، داریوش شجاعیان، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و سیدحسین حسینی نفراتی هستند که قراردادهایشان با استقلال به اتمام رسیده و باشگاه در حال مذاکره با آنهاست. البته اکثر آنها در روزهای گذشته با باشگاه اختلاف مالی داشتند ولی مذاکرات همچنان ادامه دارد. جالب اینجاست که مدیران هنوز با اسماعیلی و شجاعیان تماس نگرفته‌اند و گفته می‌شود آنها در لیست موردنظر مجیدی قرار ندارند. سعید مهری هم احتمالا از استقلال جدا می‌شود و شرایط آرمان رمضانی هم مبهم است. رشید مظاهری همچنان در انتظار دریافت طلبش از استقلال است. گفته می‌شود این بازیکن حدود 4میلیارد تومان از استقلال طلب دارد و تا روز دوشنبه یا سه‌شنبه به باشگاه مهلت داده است. اگر طلب مظاهری پرداخت نشود شاید شاهد جدایی او از استقلال و پیوستنش به سپاهان باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید