• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 مرداد 1400
کد مطلب : 138348
+
-

آماربازی


44.3
در لیگ بیستم هیچ بازیکنی به اندازه کمال کامیابی‌نیا پاس صحیح نداد. هافبک شماره11 پرسپولیس به‌طور میانگین در هر بازی 44.3پاس صحیح داد که این آمار بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ بیستم بوده است. بعد از او محسن مسلمان (سایپا) با میانگین 39.9پاس صحیح در هر بازی دومین رکورد بالا را داشت و جلال علی‌محمدی (سپاهان) نیز با 37.7پاس صحیح در هر بازی در رتبه سوم قرار گرفت. البته این رتبه‌بندی براساس تعداد پاس‌های صحیح است و نه درصد پاس‌ها. درصد پاس‌های صحیح کامیابی‌نیا 91.3درصد بوده و مثلا در همان تیم پرسپولیس میلاد سرلک با دقت پاس 92.6درصد آمار بهتری نسبت به کمال داشته است. اما تعداد پاس‌های سرلک کمتر بوده و در رده‌بندی بالا قرار نگرفته است.

2.7
محمود قائدرحمتی (نساجی) و پوریا آریاکیا (آلومینیوم) رکوردداران بیشترین تکل موفق در هر بازی از لیگ بیستم هستند. این 2بازیکن در هر بازی 2.7تکل موفق داشته‌اند که این آمار بیشتر از هر بازیکن دیگری در فصل گذشته بوده است. قائدرحمتی فعال‌ترین بازیکن نساجی در نبردها بوده و با امتیاز7.21 بهترین بازیکن این تیم در فصل گذشته هم لقب گرفته است. او در جمع هافبک‌های نامدار لیگ به‌عنوان پنجمین هافبک میانی برتر این فصل انتخاب شد. پوریا آریاکیا هم با درخشش در سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم دومین بازیکن برتر تیمش و چهارمین مدافع چپ برتر این فصل شد. بعد از این 2بازیکن، امیرحسین کریمی از پدیده با 2.5تکل موفق در هر بازی در رتبه سوم قرار گرفته و بیشترین توپ‌گیری را داشته است.

7.6
اما سایت متریکا یک رده‌بندی هم از فعال‌ترین بازیکنان لیگ برتر در بازی هوایی منتشر کرده است. براساس این رده‌بندی سعید باقرپسند از آلومینیوم اراک با میانگین7.6 نبرد هوایی موفق در هر بازی و با اختلاف خوبی نسبت به رقبا، فعال‌ترین بازیکن لیگ روی آسمان بوده است. پیمان رنجبری که این فصل در خط حمله 2 تیم گل‌گهر و ذوب‌آهن بازی کرد با میانگین5.8نبرد هوایی موفق در هر بازی رتبه دوم را در این بخش دارد. رتبه سوم و چهارم هم به 2 مدافع میانی از 2 تیم مدعی سپاهان و فولاد رسیده است. جورجی گولسیانی از سپاهان و مهران موسوی از فولاد با 4.9 نبرد هوایی موفق در هر بازی از لیگ بیستم در جمع بهترین‌های این بخش قرار گرفته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید