• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 20 مرداد 1400
کد مطلب : 137938
+
-

خانواده آدامز به روایت برتون

تیم برتون سریال ونزدی را در دنباله مجموعه تلویزیونی خانواده آدامز می‌سازد

خانواده آدامز به روایت برتون

«کاترین زتا جونز» در نقش «شخصیت موتریسیا» در سریال لایو - اکشن «ونزدی» به کارگردانی تیم برتون بازی خواهد کرد.
 به گزارش هالیوود ریپورتر، سریال «ونزدی» به‌عنوان دنباله سریال محبوب «خانواده آدامز»، توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد. «کاترین زتا جونز» در این سریال به‌عنوان بازیگر مهمان درنقش «مادر قدرتمند خانواده» بازی می‌کند.
«کاترین زتا جونز» به‌خاطر بازی در فیلم«شیکاگو» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال2003 شده بود. او همچنین در فیلم‌های «دوازده یار اوشن» و «ماسک زورو» بازی کرده است. «زتا جونز» اخیرا هم در سریال«پسر ولگرد» نقش‌آفرینی
 کرده است.
 کاترین زتا جونز، نخستین بازیگر زنی نیست که در سریالی مرتبط با سریال خانواده «آدامز» در نقش «موتریسیا» بازی می‌کند، پیش از او، 2بازیگر زن دیگر در سریال «خانواده آدامز» در نقش «موتریسیا » بازی کرده بودند. «کارولین جونز» برای نخستین بار در دهه1960 در نقش این شخصیت در سریال «خانواده آدامز» بازی کرده بود.
«آنجلیکا هاستون» نیز در سال1991 در نقش «موتریسیا» در فیلم «خانواده آدامز» بازی کرده بود. اخیرا نیز در سال2019 نیز«شارلایز ترون» صداپیشگی شخصیت «موتریسیا» در کارتون «خانواده آدامز» را عهده‌دار بود.
سریال «ونزدی» در 8قسمت توسط «تیم برتون» و تهیه‌کنندگی و سرپرستی«آل گاف» و «میلز میلر» تولید خواهد شد. شخصیت اصلی این سریال کارآگاهی – جنایی، کمدی و ماورایی، «ونزدی آدامز» است. در این سریال به دوران تحصیل «ونزدی آدامز» در آکادمی«نورمور» پرداخته می‌شود. او در این دوران تلاش می‌کند، توانایی جسمانی خود را به اوج برساند تا بتواند با هیولایی که با کشتار، موجی از وحشت را در شهری کوچک ایجاد کرده مقابله کند و بتواند اسرار ماورایی را که 25سال قبل زندگی والدینش را دچار آشفتگی و مشکل کرده بود حل کند.
«جنا اورتگا»، بازیگر سریال‌ «شما» و فیلم «روز بله» نیز در نقش «ونزدی آدامز» بازی می‌کند. «لوئیس گازمن»، بازیگر سریال‌هایی نظیر «نارکس»، «پدر خوانده هارلم»، «بی شرم» و فیلم «شب‌های بوگی» نیز قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان در نقش «گومز آدامز» در سریال «ونزدی» بازی ‌کند. سریال اصلی «خانواده آدامز» یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی بود که با اقتباس از داستانی کمیک(مصور) ساخته شد. این سریال برای نخستین‌بار در فاصله سال‌های1964تا 1966در 64قسمت از شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی» پخش شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید