• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 17 مرداد 1400
کد مطلب : 137637
+
-

روی خط خبر / نباید از فضای مجازی بترسیم


آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، از مراجع تقلید، گفت: اگر آدم درستی باشیم، نباید ترسی از فضای مجازی داشته باشیم. به گزارش ایلنا، این مرجع تقلید با انتشار یک مطلب در شبکه اجتماعی توییتر، آورده است: اگر واقعا ما آدم درستی باشیم، ترسی نداریم که فضای مجازی چه چیزی را می‌خواهد منتشر کند. اگر کسی چیزهای دروغی را منتشر کرد، محاکمه بشود اما ما اگر با طهارت زندگی کنیم، از دنیای مجازی باکی نیست.

  دیدار فرمانده ‌حشد‌الشعبی با شمخانی
علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیروز در دیدار فالح الفیاض، فرمانده ‌حشد‌الشعبی عراق، ضرورت حفظ و تقویت ‌حشد‌الشعبی عراق و لزوم هماهنگی و هم‌افزایی این نیروی توانمند مردمی با ارتش این کشور را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: وحدت و انسجام مردم، دولت و نیروهای مسلح عراق زمینه‌ساز امنیت پایدار در این کشور خواهد بود.
به‌گزارش ایرنا، وی انتخابات آتی در عراق را میدان مهمی برای تداوم مردم‌سالاری و تثبیت نقش مؤثر سیاسی مردم عراق در تعیین سرنوشت خود ذکر کرد و گفت: هوشمندی و انسجام گروه‌های سیاسی، دینی و قومی یکی از الزامات اجتناب‌ناپذیر در برگزاری انتخاباتی سالم و جلوگیری از دخالت بیگانگان در این فرایند مهم سیاسی در عراق است.

  دولتمردان کابینه دوازدهم ممنوع‌الخروج می‌شوند؟
نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به پایان بررسی‌های طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور، درخصوص ممنوع‌الخروج‌بودن مسئولان دولت دوازدهم با توجه به این طرح، اعلام کرد که قطعا مشمول می‌شوند. حسن نوروزی به ایسنا گفت: این طرح برای مسئولان و مدیران کشور مسئولیت‌سازی‌ می‌کند، معتقدیم این کار باید انجام شود تا نسبت به بیت‌المال مسئولیت‌سازی‌ کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید