• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 14 مرداد 1400
کد مطلب : 137400
+
-

شهردار تهران یکشنبه آینده انتخاب می‌شود

«چمران» رئیس و «سروری» نایب‌رئیس شورای شهر ششم

سخنگوی منتخبان شورای ششم تهران از برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه شورای ششم و انتخاب مهدی چمران به‌عنوان رئیس و پرویز سروری به‌عنوان نایب‌رئیس شورا خبر داد.
به گزارش همشهری، مهدی اقراریان، سخنگوی منتخبان شورای ششم تهران با اشاره به جلسه عصر دیروز (چهارشنبه 13مرداد) منتخبان شورای ششم تهران، گفت: در این جلسه که با دستور کار انتخاب اعضای هیأت‌رئیسه شورای ششم شهر تهران برگزار شد، مهدی چمران به اتفاق آرا به‌عنوان رئیس شورای شهر ششم انتخاب شد. وی افزود: همچنین پرویز سروری نیز به اتفاق آرا به‌عنوان نایب‌رئیس شورا از سوی منتخبان انتخاب شد. سخنگوی منتخبان شورای ششم ادامه داد: در ادامه برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه، سوده نجفی و جعفر بندی‌شربیانی به‌عنوان دبیران هیأت‌رئیسه معرفی شدند.

زاکانی به بهشت نزدیک شد
همچنین برخی خبرگزاری ها عصر دیروز نوشتند که اعضای شورای ششم در جلسه خود برای انتخاب شهردار تهران هم از بین  کاندیداها رأی گیری کرده‌اند و علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و نماینده قم در مجلس به عنوان شهردار تهران انتخاب شده است. البته مهدی چمران که در جلسه عصر گذشته اعضای شورای ششم به عنوان رئیس شورا انتخاب شد در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، اعلام کرد:« خبر انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران مورد تایید نیست.» او در پاسخ به این سوال که آیا در مراسم تحلیف شورا شهردار تهران مشخص می شود، گفت: « بعید است و روز یکشنبه هفته آینده شهردار مشخص می شود.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید