• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 14 اسفند 1399
کد مطلب : 125926
+
-

نکته بازی/ فعلا شما شاد باش!

محمود فکری از این در رفت بیرون و رشید مظاهری از آن یکی در به تمرینات استقلال برگشت. ایشان همان گلر مصدومی بود که سفر رفسنجان را از دست داد، اما بعد از عزل کادرفنی سلامتی‌اش را به‌دست آورد. تأثیری که حکم جدایی فکری روی سلامتی رشید مظاهری داشت، از 100 جلسه فیزیوتراپی هم بیشتر بود. در این بین سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم فاش کرده رشید مظاهری در آخرین جلسه تمرینی به او بد و بیراه گفته است. ما که در محل نبودیم و صحت و سقم ادعای عزیزیان را نمی‌دانیم، اما لحن بسیار محترمانه مظاهری در تکذیبیه‌اش خیلی جالب بود. چقدر دیر یادت افتاد اینها پیشکسوت‌اند و باید احترام‌شان را نگه داشت. فعلا شما شاد باش رشید جان، اما این راهش نیست.

کجا برود بهتر از اینجا؟

وسط غائله فسخ قرارداد و جدایی دسته‌جمعی مربیان استقلال، داریوش شجاعیان نیز در محل باشگاه حاضر شد تا این شایعه به‌وجود بیاید که او هم در آستانه جدایی قرار گرفته است. با این حال داریوش موضوع را تکذیب کرد و گفت برای کار اداری راهی باشگاه شده است. خب البته نیازی به این تکذیب هم نبود؛ اصولا داریوش شجاعیان کجا برود بهتر از استقلال؟ الان چند سال است او پیراهن آبی را پوشیده؟ در این مدت چند بازی درست و حسابی کرده؟ چندبار درخشیده؟ چند بازی را در آورده؟ کلی از این مدت که به مصدومیت گذشته و بقیه‌اش هم عمدتا نمایش‌های متوسط بوده که به آن همه آژان‌کشی برای دریافت رضایتنامه از گسترش‌فولاد نمی‌ارزید. نه رفقا، او رفتنی نیست. در استقلال خوش می‌گذرد.

تیم جوانان پرسپولیس در تبریز

در شرایطی که باشگاه ماشین‌سازی در قبال درخواست پرسپولیس برای جذب پیمان بابایی بدجوری به این تیم چنگ و دندان نشان داد، حالا پرسپولیس یکی یکی جوانانش را راهی همین تیم می‌کند. بعد از سعید حسین‌پور که هفته گذشته راهی تبریز شد و برابر شهرخودرو هم 86دقیقه بازی کرد، این بار نوبت به آریا برزگر رسید که رخت تیم تبریزی را به تن کند. برزگر طی یک سال حضور در پرسپولیس، تحت هیچ شرایطی حتی در مسابقات تشریفاتی هم به بازی گرفته نشد. به‌نظر می‌رسد ماشین‌سازی در حال تبدیل به تیم جوانان پرسپولیس است و بعید نیست فردا مثلا محمد شریفی یا احسان حسینی هم بروند آنجا. انتقال برزگر به ماشین‌سازی باعث می‌شود حداقل ما فوتبال این بچه را ببینیم و یکی از معماهای زندگی‌مان حل شود!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید