• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 14 اسفند 1399
کد مطلب : 125921
+
-

سومین بازگشت آقای 4

بعد از یک کش‌وقوس 24ساعته و بازی با 4اسم مختلف، فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد

سومین بازگشت آقای 4

چهارشنبه، روز شلوغ و پرخبری برای باشگاه استقلال بود. 2 روز بعد از استعفای محمود فکری و خداحافظی کادر فنی آبی‌ها، همه منتظر معرفی رسمی سرمربی جدید استقلال بودند اما این باشگاه شاهد رفت‌وآمدهای زیادی بود. بعد از مذاکرات روز سه‌شنبه با فرهاد مجیدی که نتایج آن به بیرون درز کرده بود، تقریبا همه می‌دانستند مجیدی برای سومین بار به نیمکت آبی‌ها برمی‌گردد تا سرمربی این تیم در ادامه لیگ بیستم باشد. اما برخی مسائل حاشیه‌ای و لابی‌های پشت پرده، رسمی شدن قرارداد مجیدی را ساعت‌ها به تعویق انداخت. در این چند ساعت ساکت الهامی برای مذاکره به باشگاه استقلال رفت و درباره امیر قلعه‌نویی هم خبرهای ضدونقیضی منتشر شد.

  مخالفان مجیدی توافق را عقب انداختند
بامداد چهارشنبه یک خبرگزاری منتسب به وزارت ورزش از انتخاب قطعی فرهاد مجیدی خبر داده بود. اما چند ساعت بعد، ساکت الهامی در محل باشگاه بود تا با مدیران استقلال مذاکره کند! دلیل این اتفاق، احتمالا مخالفت برخی اعضای هیأت‌مدیره بود و البته گفته می‌شد برخی از بازیکنان هم با انتخاب فرهاد مجیدی مخالفند. از همان روزی که نام مجیدی مطرح شد، رسانه‌ها از مخالفت مهدی عبدیان با این انتخاب خبر می‌دادند. مجیدی در دوره قبلی حضورش در استقلال اختلافات زیادی با عبدیان داشت و بعد از آن هم با چند استوری پرحاشیه به اختلافاتش با این عضو هیأت‌مدیره دامن زد. از سوی دیگر رسانه طرفداری هم دیروز ادعا کرد 4بازیکن بزرگ استقلال از طریق پرویز مظلومی به مدیران باشگاه خبر داده‌اند که حاضر به همکاری با مجیدی نیستند! این رسانه نوشت استقلالی‌ها به همین دلیل 3مذاکره موازی با 3سرمربی مختلف انجام دادند. حجت نظری با جواد نکونام مذاکره کرد، احمد مددی با امیر قلعه‌نویی حرف زد و ساکت الهامی هم صبح چهارشنبه به‌عنوان گزینه مدنظر برخی پیشکسوتان استقلال به باشگاه رفت. الهامی در جریان این مذاکره با مجتبی جباری هم تماس گرفته و موافقت او را برای حضور در کادرش به اطلاع مدیران استقلال رساند. صبح دیروز حتی در خبری اعلام شد قلعه‌نویی موافقت مسئولان گل‌گهر را برای جدایی از این تیم جلب کرده است. اما این خبر هم ساعتی بعد توسط مدیرعامل گل‌گهر تکذیب شد.

  مذاکره با ساکت، توافق با فرهاد
اما اختلاف مجیدی با عبدیان که به‌عنوان بزرگ‌ترین مانع بازگشت مجیدی از آن یاد می‌شد، با یک جلسه فوری بین این دو حل شد. عبدیان و مجیدی در این جلسه کدورت‌های گذشته را برطرف کردند و برای یک همکاری جدید به توافق رسیدند. برادر مهدی عبدیان نیز در یک استوری اینستاگرامی این موضوع را تأیید کرد و با اعلام اینکه «کدورت‌ها میان عبدیان و مجیدی رفع شد» از تمام کسانی که به این اتفاق کمک کردند تشکر کرد. از این گذشته، مانع دیگر بر سر راه توافق با مجیدی این بود که گویا فرهاد شرط وشروط چندگانه و خاصی برای عقد قرارداد جدیدش روی میز مدیران گذاشته بود. مسئولان استقلال که نمی‌خواستند همه شروط مجیدی را بدون قیدوشرط بپذیرند، مذاکره با الهامی و اخبار متعدد درخصوص قلعه‌نویی و نکونام را ترتیب دادند تا مجیدی احساس خطر کند و از مواضع خودش کمی کوتاه بیاید. هر چه بود، این اتفاقات نهایتا عصر چهارشنبه به توافق نهایی منجر شد و خبر رسمی عقد قرارداد مجیدی با استقلال از طریق رسانه‌ها منتشر شد. 
جالب اینکه رسانه رسمی باشگاه استقلال آخرین رسانه‌ای بود که این خبر را رسما منتشر کرد. خبرگزاری فارس که قبل از سایر رسانه‌ها از انتخاب مجیدی خبر داده بود، اعضای جدید کادر فنی را هم زودتر از بقیه منتشر کرد. این رسانه عصر دیروز نوشت سرمربی جدید استقلال خواهان همکاری با پیروز قربانی، فراز کمالوند (مدیر فنی) و بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید