• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 14 اسفند 1399
کد مطلب : 125925
+
-

آمار بازی/ متریکا

07
شاید باور نکنید اما تیم آلومینیوم اراک 7هفته متوالی است شکست نخورده و خیلی بی‌سروصدا در حال رسیدن به رکورد شکست‌ناپذیری پرسپولیس و استقلال در این فصل است. رکورد پرسپولیس در این فصل 8هفته شکست‌ناپذیری است که در همان شروع فصل رخ داد و اتفاقا توسط همین آلومینیوم در هفته نهم شکسته شد. رکورد استقلال هم 9هفته است؛ تیم فکری بعد از باخت به فولاد در هفته دوم، دیگر تا هفته دوازدهم شکست نخورد تا اینکه مقابل سایپا مغلوب شد. حالا آلومینیوم اراک در آستانه شکستن این دو رکورد است. تیم اراکی این هفته میزبان سپاهان است و کار سختی برای رساندن رکوردش به عدد8دارد. جالب است بدانید آلومینیوم طی 14بازی اخیرش فقط یک‌بار شکست خورده که آن یک باخت هم مقابل استقلال بوده است.

04
تیم نساجی در شروع نیم‌فصل دوم در زمین خودش مقابل آلومینیوم یک-یک مساوی کرد. شاگردان جلالی در نیمه اول از حریف پیش افتادند و به کسب 3امتیاز و فرار از قعر جدول امیدوار شدند اما این پیروزی در نیمه دوم از دست رفت و سهم نساجی فقط یک امتیاز شد. البته همین یک امتیاز نوار شکست‌های متوالی نساجی را پاره کرد و لااقل این تیم را از ثبت یک رکورد منفی در لیگ بیستم نجات داد. نساجی قبل از این بازی 4هفته متوالی شکست خورده بود و همراه با ماشین‌سازی رکورد بیشترین باخت متوالی را داشت. اگر این هفته هم نساجی شکست می‌خورد تبدیل به نخستین تیمی می‌شد که در لیگ بیستم 5بازی متوالی را باخته است. نساجی 12بازی است که پیروز نشده و به رکورد 14بازی ماشین‌سازی هم نزدیک است.

11
در 5هفته اخیر لیگ برتر، فقط 5تیم نتایج ضعیف‌تری نسبت به استقلال گرفته‌اند. محمود فکری در حالی از استقلال رفت که در 5بازی آخرش فقط 5امتیاز برای این تیم گرفته بود. یک برد، 2تساوی و 2باخت، حاصل کار آبی‌پوشان در 5بازی اخیر بود که این تیم را در رتبه یازدهم جدول 5هفته اخیر قرار می‌دهد.در جدول 5بازی آخر که معمولا برای تماشای فرم تیم‌ها در هفته‌های اخیر ترسیم می‌شود، استقلال به همراه پیکان و ماشین‌سازی 5امتیازی است و جالب اینکه تفاضل گل آبی‌ها از همه کمتر بوده است. نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، سایپا، ذوب‌آهن و نساجی تیم‌هایی هستند که فرم ضعیف‌تری نسبت به استقلال داشته‌اند. پرسپولیس و سپاهان با 15و 12امتیاز در صدر جدول 5هفته‌ اخیر قرار دارند و فولاد و آلومینیوم هم 11امتیازی هستند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید