• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 14 بهمن 1399
کد مطلب : 123601
+
-

کوتاه از حادثه/دستگیری سارقان مسلح طلافروشی بهبهان در لنده

2 نفر از عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی بهبهان پس از 7 ماه فرار دستگیر شدند. به‌گزارش همشهری، سرگرد فرزین جمشیدی، فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: تیرماه امسال در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت نافرجام از یک طلافروشی در شهرستان بهبهان در استان خوزستان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: سارقان در سرقت از طلافروشی در بهبهان ناکام مانده بودند اما تعقیب آنها ادامه داشت تا اینکه روز دوشنبه در یک عملیات منسجم پلیسی 2‌نفر از این سارقان شناسایی و در شهر لنده دستگیر شدند و از محل اختفاء آنها یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف شد. متهمان سابقه دار هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

انفجار خونین مین در سرپل ذهاب
انفجار یک قبضه مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در سرپل ذهاب باعث مجروح شدن یک نفر شد. به گزارش همشهری، مهدی کمری، رئیس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب در این‌باره گفت: به‌دنبال وقوع یک فقره انفجار در روستای «سفید سوار- کوه باغ» بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب امدادگران جمعیت هلال‌احمر پایگاه احمدابن‌اسحاق(ره) راهی محل حادثه شدند. وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر بلافاصله با انجام اقدامات امدادی پیش بیمارستانی فرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند و تلاش‌ها برای درمان وی ادامه دارد. رئیس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب گفت: در جریان این حادثه یک قبضه مین عمل نکرده از دوران جنگ تحمیلی منفجر شده و باعث قطع شدن پای فرد مجروح و جراحت و آسیب دیدگی وی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید