• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 14 بهمن 1399
کد مطلب : 123589
+
-

سیستم داخلی ثبت دادخواست در دیوان عدالت قطع است

سیستم داخلی ثبت دادخواست در دیوان عدالت اداری از 3 روز قبل قطع است و مسئولان هیچ توضیحی نمی‌دهند که چه باید بکنیم. درحالی‌که فرصت ثبت دادخواست برخی پرونده‌ها روبه پایان است حداقل به مراجعان بگویند بروید فلان روز بیایید، اما دریغ از همین کار ساده.
قلی‌زاده از منطقه یک تهران 

  کمیابی سیمان چه علتی دارد؟
سیمان به قدری کمیاب است که بسیاری از کارهای ساختمانی که جسته و گریخته در حال انجام بود به حال خود رها شده است. مسئولان بر این موضوع نظارت کنند.
لقمانی از مشهد

  کار کردن با دوسوم نیروها باعث شیوع بیشتر کرونا می‌شود
طی بخشنامه آموزش و پرورش از اول بهمن به‌عنوان کادر اجرایی موظف به حضور روزانه در محل کار شدیم درحالی‌که قبلا به‌صورت دو سوم شاغل و یک سوم دورکار اشتغال داشتیم. با توجه به اینکه دانش‌آموزان هم از آمدن اختیاری به مدرسه استقبال نمی‌کنند و به‌عنوان نمونه در یک روز از 600دانش‌آموز 2 دانش‌آموز همراه والدین خود به مدرسه آمدند، چه ضرورتی به اجرای کامل اشتغال است درحالی‌که رعایت پروتکل‌ها به‌خصوص در بحث فاصله‌گذاری کاری سخت و تقریبا نشدنی است زیرا مدارس زمانی ساخته شده‌اند که خبری از ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی نبود.
کادر اجرایی هنرستان دخترانه

  قطعی 6ساعته برق در شهرری بدون پاسخگویی
روز چهارشنبه8 بهمن، برق منطقه شهرری حدود 6ساعت قطع شد. با تماس با اداره برق هم کسی پاسخگو نبود و تنها به بخش‌های مختلف پاس‌کاری می‌شدیم! مگر قرار نبود نهایت قطعی برق 2ساعت باشد؟
رضا از شهرری

  جدول زمانبندی حرکت قطارها قدیمی است
سلام جدول‌ زمانبندی حرکت قطار مترو در اغلب ایستگاه‌ها قدیمی است که باعث تعجب است و مشکلات فراوانی برای مسافران خصوصا قطارهای آخر شب ایجاد کرده است.
احمدی از تهران

  زمان کوتاه بیمه تکمیلی آتیه سازان برای تحویل مدارک پزشکی
با توجه به وضعیت کرونایی بازنشستگان که اغلب کهنسال هستند، نمی‌توانند مدارک پزشکی خود را در موعد مقرر به بیمه تکمیلی خود تحویل دهند. از مسئولان بیمه آتیه سازان تقاضا داریم زمان بیشتری را برای تحویل مدارک پزشکی بازنشستگان اختصاص دهند تا نگرانی بازنشستگان برطرف شود. مثلا حداکثر زمان تحویل مدارک را از بهمن‌ماه به آخر فروردین منتقل کنند.
زهرا 70ساله از کرج

  کارشناسان اورژانس راهنمایی اورژانسی بدهند
ساعت ٣ بامداد کارشناسان اورژانس تهران برای رفع یک سردرد پس از پیشنهاد ارسال آمبولانس و رد آن از سوی من، 2 شماره تلفن مسدود و یک شماره تلفن بی‌ربط به من دادند. چرا نقش اورژانس در رفع مشکلاتی از این دست تا این حد غیرمسئولانه و بی‌تأثیر است؟ حتما باید طرف رو به موت باشد و آمبولانس و تیم اعزام کنند، نمی‌شود کسی را تلفنی راهنمایی کنند؟
فرزاد برخ از تهران

  شبکه ایران کالا قیمت‌ها را از کجا درمی‌آورد
مدتی است شبکه ایران کالا در صداوسیما اقدام به درج قیمت ماشین، طلا، خانه و وضعیت بورس به‌صورت زیرنویس می‌کند. مشخص نیست خبرنگاران این شبکه قیمت‌ها را از کجا می‌گیرند که اصلا با بازار مطابقت ندارد. این روش نادرست به افزایش قیمت کالاها دامن می‌زند.
نیکی از تبریز

  طرح راستگرد غرب صدر به جنوب دستواره تعیین تکلیف شود 
طرح احداث راستگرد از غرب بزرگراه شهید صدر به جنوب بلوار شهید دستواره در حدود 25سال قبل تصویب شد که به‌دلیل ترافیک پل پاسداران و ایجاد خروجی دیگری از این بلوار به‌سوی شرق بزرگراه صدر و عدم‌امکان تملک معارضین به دلایل فنی و اخلال در تردد خیابان پاسداران و میدان نوبنیاد قابلیت اجرایی پیدا نکرد. از شهرداری منطقه‌3 تقاضا داریم طرح یادشده را حذف کند تا تکلیف شهروندان و اراضی واقع در مسیر جهت نوسازی املاک‌شان روشن شود.
معصومی ساکن منطقه3

پاسخ مسئولان
بودن سرعتگیر در بزرگراه امام رضا(ع) ضروری است

روابط‌عمومی منطقه 15شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردم با عنوان «سرعتگیرهای غیراستاندارد در بزرگراه امام رضا» در ستون با مردم روز 30دی‌ماه پاسخ داده است: «نصب سرعتگیر در لاین کندرو بزرگراه امام رضا به درخواست پلیس راهور منطقه15 ایجاد شده که اجرای آن به لحاظ وجود مواردی چون تردد عوارضی عابرین پیاده، سرعت غیرمجاز منجر به تصادف فوتی متعدد و تردد زیاد به لحاظ وجود مراکز بازار گل و گیاه و کسبه افاغنه در این محور با هدف کاهش سرعت غیرمجاز و تصادفات و افزایش ایمنی عابرین پیاده حائز اهمیت و تأثیر‌گذار بوده است. لازم به ذکر است سرعتگیر مورد نظر به تابلوی پیش آگاهی و ترسیم خط‌کشی نمایان است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید