• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 دی 1399
کد مطلب : 121330
+
-

این سریال‌ها را از دست ندهید

شیوع ویروس کرونا تعطیلی سالن‌های سینما و تغییر در شیوه برگزاری جشنواره‌های معتبر سینمایی در سال2020 را در پی آورد. این عوامل سبب شد تا میزان فروش فیلم‌ها در این سال به‌شدت کاهش یابد و اکران بسیاری از تولیدات سینمایی به‌دلیل عدم‌وجود شرایط مناسب پخش، متوقف شود. با وجود کسادی و بی‌رونقی اقتصادی در حوزه سینما، بازار محصولات تلویزیونی در سال2020 همچنان پررونق بود؛ بسیاری از این محصولات از طریق تلویزیون و تعداد زیادی دیگر از سریال‌ها نیز از طریق پلتفرم‌های اینترنتی نمایش فیلم و سریال در در دسترس مخاطبان قرار گرفتند. در این مطلب نگاهی داریم به برخی از سریال‌‌های پرمخاطبی که از طریق شبکه‌های اینترنتی نمایش داده شدند.

اوزارک

«اوزارک» سریال جنایی آمریکایی است که توسط بیل دوبوک و مارک ویلیامز برای شبکه نتفلیکس ساخته شده است. فصل سوم و چهارم این سریال به‌ترتیب در ماه‌های مارس و ژوئن2020 (فروردین و تیر 99) توسط نتفلیکس انتشار یافت. جیسون بیتمن و لائورا لینی در این سریال نقش زوجی را بازی می‌کنند که زندگی خود را به «اوزارک» منطقه‌ای واقع در ایالات میسوری و آرکانزاس انتقال می‌دهند تا در آنجا بدهی خود را به رئیس مکزیکی یک کارتل مواد‌مخدر بپردازند. جیسون بیتمن خود نیز از کارگردانان و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال است.

رودخانه ویرجین

سریال «رودخانه ویرجین» یک‌سریال رمانتیک است که با اقتباس از مجموعه رمان‌هایی به همین نام اثر رابین کار ساخته شده است. این سریال یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های در حال پخش از سوی منتقدان است. فصل دوم این سریال در 27نوامبر2020 (7 آذر 1399) انتشار یافت. «رودخانه ویرجین» یکی از بهترین سریال‌های در حال پخش از نتفلیکس است. این سریال داستان یک پرستار را روایت می‌کند که به شهری کوچک نقل‌مکان می‌کند و تلاش دارد خود را از یک تراژدی که در گذشته برایش رخ داده، دور کند.

ماگنولیای شیرین

سریال «ماگنولیای شیرین» نیز یکی از سریال‌های رمانتیک محبوب و پربیننده نتفلیکس است که توسط شریل جی اندرسون با اقتباس از داستانی به همین نام اثر شریل وودز بر‌ای نمایش به‌عنوان سریالی تلویزیونی توسعه داده شده است. فصل‌های اول و دوم این سریال به‌ترتیب در 19مه و‌ ماه ژوئیه سال2020 (30اردیبهشت و خرداد 1399) روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته است. نتفلیکس قرار است فصل سوم این سریال را در 2021 انتشار دهد.

شکارچی ذهن

«شکارچی ذهن» یک ‌سریال ترسناک جنایی روانشناسانه است. خالق این سریال جو پنهال است. «شکارچی ذهن» با اقتباس از کتاب «شکارچی ذهن: داخل واحد جنایی اف‌بی‌آی» اثر جان‌ای‌داگلاس که در آن داستان یک جنایت واقعی روایت می‌شود، ساخته شده است. فصل اول این سریال در 13اکتبر2017 (21مهر1396) از طریق نتفلیکس پخش شد. فصل‌های دوم و سوم این سریال نیز به‌ترتیب در اوت2019 و ژانویه2020 (مرداد98 و بهمن99) انتشار یافت. در این سریال، داستان 2مأمور اف‌بی‌آی روایت می‌شود که ضمن گفت‌وگو با جنایتکاران قصد دارند به فکر آنها در زمان ارتکاب جنایت پی ‌ببرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید