• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 16 آذر 1399
کد مطلب : 117878
+
-

قرارداد 33هزار دلاری گیمر 8ساله

جوزف دین از 6سالگی تمرین کرده تا بتواند به تیم 33EAsports بپیوندد و یک قرارداد گران‌قیمت را با سن و سال کم خود به‌دست بیاورد

قرارداد 33هزار دلاری گیمر 8ساله

ساسان شادمان منفرد- خبر‌نگار

دنیای گیمرها دنیای شلوغ و عجیب و غریبی است. بسیاری از آنها با قراردادهایی کلان و ارزشمند از تیمی به تیم دیگر می‌روند و بازی می‌کنند. این درحالی است که آنها این شانس را دارند که با کسب پیروزی‌های متعدد، جوایز بزرگ بسیاری از تورنمنت‌ها را نیز به‌خود اختصاص ‌دهند که خودش می‌تواند یک منبع درآمد بسیار عالی به‌حساب بیاید. به گزارش وب‌سایت توئیک‌تاون، تیم33گروه EAsports (هنرهای الکترونیک ورزشی) تنها با صرف 33هزار دلار توانست جوزف دین 8ساله، ستاره حرفه‌ای بازی فورتنایت (Fortnite) را به‌خدمت بگیرد. او در اصل از 6سالگی تمرینات خود را با تیم33آغاز کرده بود: «وقتی من 6ساله بودم با بازی‌های NES عذاب می‌کشیدم؛ نه به‌خاطر بازی در برابر رقبای سطح بالا.» او حالا در 2سال گذشته مهارت‌های خود را حسابی افزایش داده و آماده است تا با رقبای سرسخت خود روبه‌رو شود. جوزف دین می‌گوید: «این رؤیایی است که به حقیقت پیوست. درحالی‌که بسیاری از تیم‌های دیگر به‌دلیل کم‌سن و سال بودن من را جدی نمی‌گرفتند، تیم33من را از طریق بازی‌های Fornite جست‌وجو کرد و به من اجازه داد روزانه با آنها تمرین کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم. امروز نمی‌توانم از عضویت رسمی در این تیم خوشحال نباشم.» تایلر گالاگر، مدیرعامل شرکت
 Regal Assets و یکی از بنیانگذاران تیم33نیز درخصوص جذب این ستاره 8ساله در تیمش می‌گوید: «ما در چند سال گذشته به او آموزش داده‌ایم، زیرا بر این باور هستیم که بازیکنان جوان آینده ما هستند و ما می‌خواهیم زودتر آنها را آموزش بدهیم. او در 2 سال گذشته سرسختی و پایبندی فوق‌العاده‌ای به تیم نشان داده است و تقریبا همه روز با تیم ما تمرین کرد. سرانجام همه این تلاش‌ها نتیجه داد و یک روز مهم برای همه ما رقم خورد.» به بهانه عقد این قرارداد، در اینجا 2 نفر از برترین گیمرهای دنیا را معرفی می‌کنیم که توانسته‌اند اسم و رسمی را در دنیای بازی برای خود دست‌وپا کنند و جوایز بسیاری را نیز به‌دست آورده‌اند.

جاناتان وندل

متولد 26فوریه 1981در ایندیپندنس میزوری، ستاره پیشین بازی‌های رایانه‌ای است که در بازی‌های بسیاری حضور و مسابقات فراوانی داشته است. او بازی حرفه‌ای را با Quake شروع کرد و آخرین بازی که در آن حضوری پررنگ داشت، Call of Duty: Modern Warfare 2 بود. او در مسابقات مختلف توانسته است حدود 450هزار دلار برنده شود.

لی جائه  دونگ

متولد 9ژانویه 1990در اولسان کره‌جنوبی بازیکن حرفه‌ای StarCraft: Brood War است که آخرین تیمی که در آن عضو بوده، Evil Geniuses نام داشته است. او که با نام اختصاری جائه‌دونگ مشهور شده، چندین عنوان قهرمانی را در بازی‌های StarCraft: Brood War وStarCraft II کسب کرده است. او بیش از 366هزار دلار از بازی به‌دست آورده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید